«قطار آن شب» در ایستگاه پایانی

بهروز رشاد تهیه كننده فیلم سینمایی «قطار آن شب» از اتمام ۹۰ درصد از فیلمبرداری این اثر در منطقه پل سفید خبر داد.

به گزارش نما، بهروز رشاد تهیه کننده سینما درباره فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی بیان کرد: در حال حاضر فیلمبرداری حدود ۹۰ درصد از این اثر در منطقه پل سفید به اتمام رسیده است و قسمت های باقی مانده نیز در همین منطقه ضبط می شود.

وی افزود: همزمان با فیلمبرداری، تدوین توسط حسن حسندوست آغاز شده بود اما در نظر داریم بعد از اتمام فیلمبرداری این بخش را به طور جدی تر انجام دهیم ضمن اینکه قرار است صداگذاری «قطار آن شب» را امیرحسین قاسمی انجام دهد. برای ساخت موسیقی هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم زیرا ابتدا باید تدوین و صداگذاری به پایان برسد تا ببینیم این فیلم نیاز به چه نوع موسیقی دارد.

رشاد با اعلام اینکه بابک میر جلوه های ویژه فیلم را برعهده دارد، بیان کرد: «قطار آن شب» جلوه های ویژه بصری زیادی دارد که انجام این مرحله به خودی خود حدود دو سه ماه طول می کشد. البته با این تفاسیر فکر نمی کنم این اثر برای حضور در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان آماده شود و «قطار آن شب» را برای نمایش در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بررسی چند فیلمنامه دیگر نیز هستم که اگر بنیاد سینمایی فارابی نسبت به آنها نظر مساعد داشته باشد، بعد از اتمام کارهای ساخت «قطار آن شب»، شروع به ساخت یکی از آنها می کنم.

افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در «قطار آن شب» به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده: بهروزرشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی، مدیر فیلمبرداری: محمدرسولی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح چهره‌پردازی: ناهید علامی، صدابردار: حسین بشاش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: واحیک خچوویان، منشی صحنه: هدیه نصیری، دستیار تهیه: میثم صانعی، عکاس: بهروز صادقی، مدیر تدارکات: داوود ناظمی، محصول شرکت سینمایی کارن فیلم.

۱۳۹۷/۴/۲۱

اخبار مرتبط