نسخه چاپی

مخالفت آمریكا با طرح پایان اشغال فلسطین

دولت آمریكا با طرح محمود عباس رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین مبنی بر مشخص شدن سقف زمانی برای پایان اشغال این سرزمین از سوی صهیونیستها، مخالفت كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، خبرگزاری فلسطینی "معا" به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد "سامنتا پاور" نماینده دائم واشنگتن در سازمان ملل ، به گروه عربی دراین سازمان اعلام کرده است که کشورش از طرح محمود عباس استقبال نمی کند.

گروه عربی رایزنی هایی را درباره طرح محمود عباس با هدف مقدمه چینی برای تهیه پیش نویس قطعنامه ای در شورای امنیت پس از شنیدن نظر همه کشورها قبل از برگزاری نشست سالانه مجمع عمومی سالانه این سازمان در نیویورک درماه جاری میلادی انجام داده است.

منابع یاد شده افزودند که در زمان ارائه این طرح به عده ای از اعضای دائم شورای امنیت و درصدر آن آمریکا، نماینده آمریکا اعلام کرد که کشورش با این طرح موافق نیست و برخی دیگر از اعضای دائم شورای امنیت نیز به ویژه پس از مخالفت آمریکا با این طرح ، درباره آن ابراز تردید کردند.

طرح محمود عباس مبتنی بر از سرگیری مذاکرات با طرف صهیونیستی ظرف 9 ماه، و عقب نشینی این رژیم از اراضی اشغال شده طی حداکثر ظرف سه سال از زمان اجرای طرح است.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...