نسخه چاپی

جودوكاران ایران رقبای خود شناختند

مراسم قرعه كشی رقابت‌های جودوی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی برگزار شد و جودوكاران ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، در مسابقات جودوی بازی‌های آسیایی اینچئون 224 جودوکار از 34 کشور به مدت سه روز رقابت خواهند کرد که 138 جودوکار در بخش مردان و 86 جودوکار در بخش بانوان به مصاف هم خواهند رفت.

بر همین اساس روز شنبه 29 شهریورماه در روز نخست این رقابت‌ها احسان بهرامیان در اولین پیکار به مصاف حریفی از ترکمنستان خواهد رفت و سپس با حریفی از کره جنوبی پیکار می‌کند. در این وزن 24 جودوکار حضور دارند.

یکشنبه 30 شهریور در روز دوم این مسابقات تیم ملی کشورمان دو نماینده دارد. در وزن 73- کیلوگرم سعید ملایی در میان 22 جودوکار در اولین دیدار نماینده کویت را پیش رو دارد و سپس به مصاف حریف از ژاپن خواهد رفت. همچنین امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81- کیلوگرم دور نخست با نماینده تاجیکستان و سپس با برنده مبارزه لبنان و تاجیکستان پیکار می‌کند. نماینده لبنان همان جودوکار برزیلی اصلی است که قاسمی‌نژاد را سه هفته قبل در مسابقات جهانی شکست داده بود. در این وزن 18 جودوکار شرکت دارند.

دوشنبه 31 شهریور در روز پایانی رقابت‌های جودو در بخش انفرادی محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم دور نخست باید با جودوکاری از فلسطین پیکار کند و در صورت پیروزی به دیدار برنده مبارزه ژاپن و عربستان خواهد رفت. در این وزن هم 19 جودوکار ثبت نام کرده‌اند. ضمن اینکه در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب، نخست نماینده میانمار را پیش رو دارد و سپس باید با برنده امارات و پاکستان مبارزه کند. نماینده امارات هم مولداویایی است.

سه شنبه اول مهر، مسابقات بخش تیمی برگزار می‌شود که قرعه کشی آن روزهای آینده برگزار می‌شود. قرار بود به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه، مراسم وزن‌کشی رقابت‌های روز نخست، صبح شنبه برگزار شود که با مخالفت مربیان و سرپرستان حاضر در جلسه قرعه کشی طبق برنامه جمعه عصر برگزار خواهد شد.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...