نسخه چاپی

نگذارید راه شهدای انقلاب ابتر بماند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در نامه‌ای خطاب به روحانی تاكید كرد: شما باید با نشست نیویورك با توجه به سخنان بی‌شرمانه معاون وزیر خارجه آمریكا حاضر شوید و نگذارید تا راه شهدای این انقلاب ابتر بماند.

به گزارش نما به نقل از فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در واکنش به سخنان اخیر معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

متن این بیانیه بدین شرح است:

«انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تا به امروز با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شده است، اما مهم‌ترین فاکتوری که این نظام اسلامی تاکنون ابقا و روز به روز با صلابت‌تر کرده است، تمایل به عزتمندی در برابر مستکبرین و پشتیبانی مردم غیور و شهیدپرور این مرز و بوم بوده است.

جناب آقای روحانی

ریاست محترم جمهور

دانشجویان این سرزمین شما را با همان روحیه انقلابی‌تان می‌شناسند، همان روحیه‌ای که با آن، دوشادوش فدائیان به ثمر نشستن این انقلاب جنگ و ایستادگی کردید؛ پس این انتظار از شما طبیعی و به جاست که ابتدایی‌ترین حقوق ملت ایران را که طبق نص صریح اساسنامه «ان.پی.تی» حق مسلم هر کشوری است، در مذاکرات هسته‌ای لحاظ شود.

برای دانشجویان این آب و خاک که بعضا اساتید و هم دانشگاهیان خود را در عرصه‌های مبارزات ناجوانمردانه جهاد در راه علم و دانش کشور از دست داده‌اند سخت است تحمل اینکه مسیر جهاد علمی در کشور، ابتر بماند.

جناب آقای روحانی

در سالی که گذشت علیرغم تاکید دولت مبنی بر وجود مفاد ارزشمند در توافق‌نامه ژنو، اما این رسانه‌های معاند دشمن بودند که مرتبا از آن سوی مرزها با انعکاس تندخویی‌ها و گرگ ‌صفتی‌های مقامات آمریکا و متحدانش، سعی در بمباران افکار ملت شریف کشورمان داشتند.

آقای روحانی

از شما به عنوان یک رئیس جمهور حقوق‌دان این انتظار را داریم که در نشست آتی که در نیویورک برگزار خواهد شد، با ملاحظه نسبت به سخنان افسارگسیخته و بی‌شرمانه معاون وزیر خارجه آمریکا حاضر شده و اجازه هیچ‌گونه تضییع در حقوق ملت ایران را ندهید.

رئیس محترم جمهور

پاسخ بی‌شرمی‌های مقامات دون پایه آمریکایی در واکنش به سخنان رهبر انقلاب در خصوص عدم همکاری با آمریکا در عراق، چیزی فراتر از دیپلماسی خنده و سازش است که تا به امروز در مقاطع مختلف از تیم دستگاه دیپلماسی کشور دیده‌ایم؛ انتظار می‌رود تا با قاطعیت در مذاکرات نیویورک و صرف نظر از کوچک‌ترین عقب نشینی، نگذارید تا راه شهدای این انقلاب ابتر بماند.

والسلام علی عبادالله الصالحین»

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

۱۳۹۳/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...