نسخه چاپی

داور روی گل‌های ذوب آهن تأثیرگذار بود

مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: داور مسابقه روی گل‌های ذوب اهن تأثیرگذار بود و پنالتی كه به نفع این تیم گرفته شد صحیح نبود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، کورش برمک پس از دیدار گسترش فولاد و ذوب آهن در جمع خبرنگاران درباره غیبت تارتار در این نشست خبری، اظهار کرد: آقای تارتار پس از این بازی پرواز داشتند که به این خاطر نتوانستند در این نشست حضور پیدا کنند.

وی درباره دلخوری که بین تارتار و یکی از خبرنگاران در نشست خبری قبل از بازی ایجاد شده بود گفت: یک سوءتفاهم بود که امیدوارم برطرف شده باشد ما انتظار داریم خبرنگاران در شرایط سخت از تیم حمایت کنند و دوست داریم از حمایت اصحاب رسانه برخوردار شویم.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز درباره این دیدار خاطرنشان کرد: داور مسابقه در گلهای تیم ذوب آهن تأثیرگذار بود و پنالتی که برای این تیم گرفته شد صحیح نبود. در مجموع خدارا شکر می‌کنیم که پیروز این دیدار بودیم.

برمک تصریح کرد: تا آخرین لحظه همیشه هوادارانمان از ما حمایت کردند شعارهای که امروز در ورزشگاه داده شد طبیعی بود و در همه شهرها رخ می‌دهد چون هواداران از تیم انتظار نتیجه دارند.

وی ادامه داد: تیم ما با بدشانسی مواجه شده بود و در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و خوشبختانه موفق شدیم امروز پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

مربی تیم گسترش فولاد تبریز تأکید کرد: داوری مسابقه تأثیر زیادی در روند بازی داشت و تیم ما را تحت فشار قرار داد ولی با تعویض‌هایی که داشتیم توانستیم به نتیجه دلخواهمان برسیم و در هفته‌های بعد نیز نتایج بهتری از تیم ما خواهید دید.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیم حریف اظهار کرد: ذوب آهن امروز بازی خوبی ارائه داد ولی ما توانستیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم و موفق از زمین مسابقه خارج شویم.

برمک درباره حمایت خطیبی و مطرح کردن اینکه هواداران تراکتور از گسترش فولاد حمایت کنند خاطرنشان کرد: من از خطیبی تشکر می‌کنم و معتقدم که باید از دو تیم تبریزی حمایت کنیم و با قدرت پشت یکدیگر باشیم تا شاهد موفقیت هردو تیم باشیم.

وی با اشاره به عملکرد نامناسب این تیم در هفته‌های گذشته گفت: بخشی از این نتایج به خاطر قرعه نامناسب بود و بخشی نیز به خاطر آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی است که ما را با مشکل مواجه می‌کرد.روند عدم نتیجه گیری تیم ما پایان می‌یابد و از این به بعد پیشرفت و روند رو به رشد را خواهیم دید.

۱۳۹۳/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...