نسخه چاپی

تداوم ناكامی استقلالی‌ها در تهران

هفته نهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌‌های كشور با دومین شكست متوالی استقلال در تهران آنهم برابر قهرمان دوره گذشته لیگ برتر پیگیری شد. فولاد با این پیروزی به رده سوم رسید.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار مهر، هفته نهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه شب با برگزاری 2 مسابقه به پایان رسید که در یکی از این دیدارها، تیم فوتبال فولاد خوزستان دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل برابر استقلال تهران به پیروزی دست یابد.

در این بازی که با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، سروش رفیعی در دقیقه 84 تک گل برتری تیم فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

این سومین باخت استقلال و دومین شکست متوالی آنها در چهاردهمین دوره لیگ برتر بود. استقلالی‌ها که با توجه به توقف تراکتورسازی صدرنشین در زمین صنعتی، فرصت رسیدن به صدر جدول را داشتند، با این باخت در رده دوم باقی ماندند. فولاد هم با تکیه بر این پیروزی، 17 امتیاز شد و به رده سوم رسید.

برتری یک بر صفر پیکان مقابل ملوان

همچنین در ورزشگاه دستگری هم دو تیم پیکان تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت 18:30 برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

با این پیروزی تیم پیکان 9 امتیازی شد و از رده پانزدهم به رتبه یازدهم صعود کرد و ملوان با 7 امتیاز قبلی به جایگاه قیلی پیکان یعنی رتبه پانزدهم سقوط کرد.

شاگردان منصوریان برنده نبرد نفتی‌ها

تیم نفت تهران در ادامه دیدارهای هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در زمین نفت مسجدسلیمان به پیروزی دست یافت.

در سومین دیدار از روز دوم هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر جمعه شب دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت تهران برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر میهمان تهرانی به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان برگزار شد، لئوناردو پادوانی (77- پنالتی) و رضا علیاری (89) برای تیم نفت تهران گل زدند.

با این پیروزی تیم فوتبال نفت تهران 15 امتیازی شد و موقتا به رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. نفت مسجد سلیمان هم با همان 4 امتیاز قبلی، تنها تیم بدون برد در لیگ چهاردهم و قعرنشین این مسابقات باقی ماند.

پیروزی سایپا و گسترش فولاد

تیم‌های فوتبال سایپا و گسترش فولاد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب برابر پدیده مشهد و ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسیدند.

در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فوتبال سایپا و پدیده مشهد در کرج به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه سایپا موفق شد با چهار گل میهمانش را شکست دهد.

گل‌های سایپا را در این بازی علی زینالی (22)، میلاد میداوودی (51 و 60) و حامد شیری (53 از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند.

شکست پدیده در هفته نهم در حالی رقم خورد که این تیم تا هفته هفتم تیم بدون شکست لیگ بود اما در هفته هشتم با شکست برابر سپاهان اولین شکست فصلش را تجربه کرد و حالا با توجه به این شکست برابر سایپا به نظر می‌رسد که این نتایج این تیم روند نزولی پیدا کرده‌اند.

گسترش فولاد 3 – ذوب‌آهن 2

در دیگر دیدار امروز (جمعه) از ساعت 17 ذوب‌آهن در تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در حالی که تا دقیقه 90 از حریفش پیش بود در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

گل‌های این دیدار را مهدی رجب‌زاده (51) و مسعود حسن‌زاده (61) برای ذوب‌آهن و جابر انصاری (2 و 92) و مهرداد بایرامی (96) برای گسترش فولاد به ثمر رساندند


جدول رده‌بندی لیگ برتر:

1- تراکتورسازی تبریز 20 امتیاز - یک بازی کمتر

2- استقلال تهران 18 امتیاز

3- فولاد خوزستان 17 امتیاز

4- سایپا البرز 16 امتیاز - تفاضل گل 7

4- سپاهان اصفهان 16 امتیاز - تفاضل گل 4

5- نفت تهران 15 امتیاز

------------------------------------

14- ذوب‌آهن اصفهان 7 امتیاز - تفاضل گل 3-

15- ملوان بندانزلی 7 امتیاز - تفاضل گل 4-

16- نفت مسجد سلیمان 4 امتیاز

۱۳۹۳/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...