نسخه چاپی

اعتراض قاضی به كسر قرارداد استقلالی ها

مهاجم استقلال گفت: دلیلی ندارد از قراردادهایمان كسر شود و كسر قرارداد حرفی بی معنی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد قاضی پس از شکست یک بر صفر مقابل فولاد گفت: در یک صحنه توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور باید برای ما پنالتی می‌گرفت و جالب اینکه اگر این صحنه در محوطه جریمه ما رخ می‌داد داور برای حریف پنالتی می‌گرفت.

وی ادامه داد: خوب بازی کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی و از یک موقعیت نصفه و نیمه گل خوردیم.

قاضی در خصوص اینکه درست است که با سخت شدن بازی‌ها، استقلال به مشکل خورده است، گفت: اصلاً به این موضوع اعتقاد ندارم. روان و خوب بازی کردیم اما با بدشانسی یک گل ساده خوردیم، تمام دقایق توپ در اختیار ما بود و مطمئن باشید هفته‌های آینده به اهدافی که مد نظر داریم خواهیم رسید. فوتبال همین است و یک روز می‌بریم و یک روز هم می‌بازیم. همین که هواداران تشویقمان کردند نشان می‌دهد که آنها فوتبال را می‌فهمند و متوجه شدند که ما با تمام توان فوتبال بازی کردیم و ما نیز برای بازی‌های بعدی روی نقاط ضعف خود کار کرده و آنها را برطرف خواهیم کرد.

قاضی در مورد عملکردش در این دیدار گفت: من نباید در خصوص عملکردم در این دیدار صحبت کنم.

مهاجم استقلال در مورد این اظهار نظر افجه‌ای که مشکل مالی استقلالی‌ها طبق روال حل خواهد شد، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: خیر! البته پرداختی داشته‌ایم اما باید ببینیم روال را چگونه تعریف کرده‌اند.

وی در مورد اینکه برای حل مشکل مالی‌اش به باشگاه استقلال رفته است، یادآور شد: درست است، به باشگاه رفتم و گفتند مشکلت را حل می‌کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه قرار است به خاطر تعدیل بودجه استقلال از قرارداد بازیکنان این تیم کسر شود، گفت: دلیلی ندارد قراردادهای ما کسر شود و این موضوع بی معنی است، ما اول فصل قرار داد امضاء کردیم و باز هم اعلام می‌کنم که نباید از قراردادهایمان کسر شود.

۱۳۹۳/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...