نسخه چاپی

احتمال آبی ماندن رحمتی اندك است

دروازه بان ملی پوش استقلال با دو پیشنهاد خوب از دو تیم شهرستانی روبرو شده اما هنوز صمیمی برای فصل بعد خود نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، پس از روی کار آمدن امیر قلعه نویی در استقلال بحث درباره آینده قفس توری این تیم داغ شده است و در حالیکه گزینه های داخلی قابل توجهی برای جانشینی رحمتی پیش روی استقلالی ها قرار ندارد، مدیران تیم در تلاشند تا پس از رفع کدورتها میان قلعه نویی و رحمتی، مقدمات ماندگاری این دروازه بان را فراهم کنند.

اما نزدیکان این سنگربان می گویند که وی اعلام کرده که قصد بازی در تیم قلعه نویی را ندارد و با آنکه به دلیل تولد فرزند دومش ظرف روزهای آینده، بازی در خارج از پایتخت برایش دشوار است اما تصمیم گرفته که راهی یک تیم شهرستانی شود.

دو باشگاه مس کرمان و تراکتورسازی تبریز گزینه های پیش روی رحمتی هستند که وی با مسی ها مذاکرات خوبی داشته است اما از سوی دیگر حضور مظلومی روی نیمکت تراکتورسازی تبریز و پیشنهاد جدی این باشگاه، رحمتی را بر سر دوراهی قرار داده است.

پرویز مظلومی به یکی از دستیاران خود ماموریت داده تا رحمتی را به حضور در تبریز راضی کند و براساس اخبار رسیده، این دروازه بان یک هفته برای پاسخگویی به این پیشنهاد فرصت خواسته است.

جالب آنکه با وجود آزاد شدن ورود دروازه بانان خارجی به لیگ برتر فوتبال کشور، این روزها همچنان بازار دروازه بانان داخلی داغ است و کمتر باشگاهی به سراغ گزینه های خارجی برای حراست از دروازه خود رفته است!

۱۳۹۱/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...