نسخه چاپی

حاج مایلی ممنوع المصاحبه شد؟

شكایت علی دایی از محمد مایلی كهن بابت اظهارات تند این مربی علیه سرمربی سابق تیم ملی باعث شد وكلای حقوقی علی دایی از محمد مایلی كهن با مراجع قضایی شكایت كنند.

شکایت علی دایی از محمد مایلی کهن بابت اظهارات تند این مربی علیه سرمربی سابق تیم ملی باعض شد وکلای حقوقی علی دایی از محمد مایلی کهن با مراجع قضایی شکایت کنند،خبر شکایت علی دایی از محمد مایلی بازتاب فراوانی در رسانه‌های گروهی داخلی و خارجی داشت، به شکلی بیشتر رسانه‌ها از این رویداد به عنوان یکی از چالشی ترین اتفاقات فوتبال ایران در سال 90 یاد کردند.
به گزارش رجانیوز، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ماه‌های پایانی سال 90 به دلیل برگزاری جلسات دادگاه شکایت علی دایی بارها به میدان پانزده خرداد دادگاه ویژه کارکنان دولت مراجعه کرد تا به بازپرس پرونده توضیخاتی را ارائه دهد، چهره‌های مختلف ورزشی برای پایان دادن به این کشمکش میان دایی و مایلی کهن بارها پا پیش گذاشتند اما نه علی دایی حاضر به سازش شد نه محمد مایلی کهن با پیشنهاد عذرخواهی از سرمربی تیم فوتبال راه آهن کنار آمد.
با اتمام مراحل بازپرسی این پرونده،همه نگاه ‌ها به جلسه دادگاه این پرونده معطوف شد، وکلای علی دایی با ابراز خوش بینی از رای نهایی این دادگاه پیش بینی کردند محمد مایلی کهن به دلیل سخنانش علیه علی دایی محکوم خواهد شد،از آن سوی وکیل محمد مایلی کهن نیز به خبرنگاران گفت به احتمال بسیار زیاد موکلش تبرئه خواهد شد،هرچند رای نهایی دادگاه این پرونده به دلیل برخی مسائل رسانه‌ای نشد اما برخی محافل خبری مدعی اند علی دایی توانسته است در این دادگاه تخلف محمد مایلی کهن را به اثبات برساند تا مرجع قضایی رای را به نفع وی صادر کند.
اما رای نهایی دادگاه برای این پرونده چه بود؟ برخی نزدیکان طرفین مدعی هستند،دادگاه محمد مایلی کهن را به محرومیت از انجام مصاحبه‌ با رسانه‌های گروهی و نوشتاری محکوم کرده است تا سرمربی پیشین تیم ملی دیگر اجازه انجام مصاحبه‌های پر سر و صدا را نداشته باشد. خبرگزاری نسیم نیز با اشاره کوتاه به این حکم بدون برجسته ساختن آن از کنار این مطلب گذشتند چون گفته می‌شود به طرفین توصیه شده است از جنجال سازی مجدد در خصوص این اتفاق پرهیز شود.
نکته جالب در این ماجرا این است که پیش از این نیز محمد مایلی کهن به دلیل شکایت علی دایی از وی از سوی دادگاه از انجام هرگونه مصاحبه‌ای با رسانه‌های گروهی محروم شده بود اما محمد مایلی کهن با زیرکی خاصی در خصوص مسائل مختلف با رسانه‌های گروهی مصاحبه می‌کرد با این ویژگی که در هرگاه می‌خواست درباره علی دایی اظهارنظر کند، نام وی را به زبان نمی‌آورد اما با واژه‌هایی نظیر "آقا پولداره" یا "آقا قلدره" منظور خود را به اطلاع هواداران فوتبالی می‌رساند.
اما گفته می‌شود این بار برای جلوگیری از تکرار این اتفاق محدودیت‌های جدیدی برای مایلی کهن در نظر گرفته شده است تا وی نتواند به راحتی حکم صادره را دور بزند و به رفتار گذشته خود ادامه دهد.

۱۳۹۱/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...