نسخه چاپی

حمایت حزب مردمی اصلاحات از تیم مذاكره كننده

حزب مردمی اصلاحات با آرزوی موفقیت برای تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای و باتوجه به تمام نكات بیان‌شده حمایت قاطعانه خود را از وزارت امورخارجه و شخص جناب دكتر ظریف اعلام می‌دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حزب مردمی اصلاحات در بیانیه‌ای حمایت خود را از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اعلام کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

عقلانیت ارتباطی مبتنی بر نقش اجتماعی زبان است که کنش ارتباطی را میان انسان‌ها شکل می‌دهد. توصیه کارشناسان فن مذاکره برای موفقیت این است که باید از نگاه طرف مقابل به مواضع خود نگاه کنیم. در مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 ارزیابی مواضع هریک از دو طرف از دید طرف مقابل می‌تواند به بررسی عوامل شکست یا موفقیت این مذاکرات کمک کند.

دکتر محمدجواد ظریف و تیم مذاکره‌کننده با اصل اصول دیپلماسی و از موضع قدرت با نرمش قهرمانانه مذاکرات را در نیویورک به پیش می‌برند. از آثار مثبت مذاکرات لغو تحریم‌ بانک مرکزی، تحریم‌های کشتی‌رانی و قطعات هواپیمایی و... می‌باشد و از همه مهمتر دیکته شدن قدرت ایران به طرف آمریکایی است که باعث کوتاه آمدن از مواضع خود شده‌اند. پیشروی مذاکرات با هر نتیجه اعم از شکست یا پیروزی قطعاً فاجعه‌ای رخ نخواهد داد و هم‌اکنون هم به دنیا ثابت شده است که ایران با عزم جدی پای میز مذاکره آمده است و این مهم قطعاً بدون حمایت‌های بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب میسر نشده و نخواهد شد. حزب مردمی اصلاحات با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و با توجه به تمام نکات بیان‌شده حمایت قاطعانه خود را از وزارت امورخارجه و شخص جناب دکتر ظریف اعلام می‌دارد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زارع فومنی

۱۳۹۳/۶/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...