نسخه چاپی

بهت اسرائیل از راهپیمایی 22 بهمن

عکس خبري -بهت اسرائيل از راهپيمايي 22 بهمن

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سی و سومین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی و متحدانش را سرخورده كرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، خبرنگار کانال 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي، گفت: حضور مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن بقدري گسترده بود که بنظر مي رسد مردم اين کشور از تحريم های اقتصادي غرب عليه ايران هيچ ابايي ندارند.

وي افزود: مردم ايران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با وجود تهديدات آمريکا و اسرائيل برای حمله به تاسیسات هسته اي ايران، حمايت خود را از نظام جمهوري اسلامي ایران و برنامه هسته ای این کشور اعلام کردند.

به گفته این گزارشگر صهیونیست، مردم ایران با برگزاري مراسم گسترده پيروزي انقلاب اسلامي ايران به آمريکاييها اين پيام را ابلاغ کردند که با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره)، دستاوردهاي اين انقلاب همواره در حال شکوفايي و به ثمر رسيدن است.

"حسين زلغوط" نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي در بررسي اين گزارش در گفت و گو با برنامه اين هفته "از نگاه رسانه هاي اسرائيل" شبکه خبري العالم تصريح کرد: حضور گسترده مردم ايران در راهپيمايي باشکوه 22 بهمن براي اسرائيلي ها غير منتظره بود؛ مردم ايران با حضور گسترده در اين راهپيمايي برحمايت خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تاکيد کردند.
وي افزود: مردم ايران با حضور در اين راهپيمايي به جهانيان نشان دادند که از تهديدات غرب و تحريم های اقتصادي عليه ايران، هيچ ابايي ندارند.

۱۳۹۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...