نسخه چاپی

پیروزی انقلاب یمن با انصار الله امكان پذیر است

"آخرین تحولات" یمن شب گذشته با حضور مسعود اسداللهی كار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا و حسن الصعدی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از صعده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ "آخرین تحولات" یمن شب گذشته با حضور مسعود اسداللهی کار‌شناس ارشد مسائل غرب آسیا و حسن الصعدی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از صعده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن الصعدی در ابتدا در پاسخ به سوال اول مجری برنامه پیرامون آخرین تحولات یمن با بیان اینکه رهبر انصارالله از قیام مردمی اعلام حمایت کرده است، گفت: نیروهای ارتش نفوذ زیادی در دولت داشته و به دنبال خرابکاری هستند؛ اما تیپ زرهی یکم در اختیار مردم قرار گرفته است و محسن احمر فرار کرده و به نقطه نامعلومی رفته است.

وی با اشاره به گفته‌های یکی از افسران تحصن کننده در نزدیک ساختمان نخست وزیری ادامه داد: این افسر تحصن کننده گفته بود که مواظب شیطنت‌ها و خرابکاری‌های نفوذکننده تکفیری- تخریبی باشید که در میان ارتش حضور دارند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه تکفیری‌ها اعلام ولایت داعشی‌ها را قبول کرده‌اند، تصریح کرد: تکفیری‌های تخریبی نمی‌خواهند جایی آباد باشد، بلکه آن‌ها به دنبال ویرانی و خرابکاری هستند.

الصعدی با اشاره به اینکه آن‌ها فقط به دنبال خرابکاری و مخالف خواسته‌های مشروع و قانونی مردم هستند، ادامه داد: تکفیری‌های تخریبی درصددند تا خودشان زمام امور را بدست بگیرند.

وی با بیان اینکه این گروهک به دنبال اصلاح و آبادانی نیست، اظهار داشت: آن‌ها شعارهای دروغینی را سر می‌دهند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه گروه‌های تکفیری- تخریبی داعشی در رادیو و تلویزیون نفوذ پیدا کرده‌اند، گفت: آن‌ها از طریق رادیو و تلویزیون شروع به صحبت‌هایی کردند که درصدد بودند در میان مردم مطالب مورد نظر خود را بگویند.

الصعدی با بیان اینکه انصارالله باید شروع به کار می‌کرد و مانع خرابکاری خرابکاران می‌شد، افزود: ما باید جلوی فتنه‌ها را می‌گرفتیم، بنابراین به ساختمان رادیو رفتیم و آن‌ها را دستگیر کردیم، به گونه‌ای که حتی کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها وارد نکردیم.

وی با اشاره به اینکه این افراد خرابکار را تحویل دولت داده‌ایم، اظهار داشت: کشورهای همسایه فقط درصدد فرافکنی هستند و می‌خواهند انصارالله را به زیر سوال ببرند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ادامه داد: انصارالله می‌توانست بسیاری از نهاد‌ها و موسسات را به راحتی در اختیار بگیرد اما نخواست این کار را انجام دهد زیرا معقتد بود که باید مردم دست به کار شوند.

الصعدی با اشاره به اینکه برخی از نیروهای ارتش اعلام کردند که با مردم و خواسته‌های مردمی هستند گفت: ما نمی‌توانستیم دست بسته بنشینیم و در برابر فریاد ناله‌های مردمی که از ما کمک می‌خواستند هیچ گونه عکس العملی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم از آن‌ها درخواست کمک کردند تا آن‌ها را از دست داعش نجات دهیم، افزود: انصارالله بادولت توافقاتی را انجام داده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

۱۳۹۳/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...