نسخه چاپی

در گفت‌وگو با فارس

فتح‌الله‌زاده: روی حرفم هستم و برنمی‌گردم

عکس خبري -فتح‌الله‌زاده: روي حرفم هستم و برنمي‌گردم

علی فتح‌الله‌زاده تاكید كرد روی تصمیمش مبنی بر كناره‌گیری از مدیرعاملی استقلال ایستاده و به این تیم بازنخواهد گشت.

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو بافارس، عنوان کرد: سر حرفم هستم و بر نمی‌گردم. به این دلیل که دو روز تعطیلات پیش روی ما بود متن استعفای من صبح فردا در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار می‌گیرد و باز هم از ایشان تشکر می‌کنم که در این مدت به من لطف کرد.

وی تأکید کرد: به این خاطر که استقلال در فصل نقل و انتقالات ضرر نکند و فرصت کافی برای بستن تیم در اختیار آقایان بماند زودتر کناره‌گیری خود را اعلام کردم تا وقت هدر نرود. آقایان نظری جویباری و علی امیری نیز استعفا دادند اما من از آنها خواستم بمانند و کمک کنند. حتی اگر برای بستن استقلال بدون سمت نیاز به کمک باشد این کار را انجام می‌دهم.

فتح‌الله زاده با اشاره به یکی از جلسات هیئت ‌مدیره استقلال گفت: سه ماه پیش در جلسه به من پیشنهاد کردند اسپانسر پیراهن استقلال را به فرزامی واگذار کنیم و ایشان برای فصل جدید برای پیراهن‌ها اسپانسر بگیرند. من هم برای آنکه شبهه‌ای به وجود نیاید این مسئله را به هیئت‌مدیره واگذار کردم اما بعد از گذشت چند ماه از آقای فرزامی بپرسید که چه قراردادی بسته است؟ مدتی دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. چطور در موارد دیگر به مسئولیت دیگران انتقاد می‌کنید اما در اینگونه موارد که خودتان کوتاهی کرده‌اید صدایتان در نمی‌آید؟

وی در پایان ضمن تشکر از هوداران استقلال به فارس گفت: امیدوارم استقلال برای فصل جدید فعالتیش‌ را ادامه بدهد و من نیز برای موفقیت این تیم در کنار هواداران دعا خواهم کرد.

۱۳۹۱/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...