نسخه چاپی

با خمیازه كی روش فوتبال پیشرفت نمی‌كند/بگذارید برود

عکس خبري -با خميازه کي روش فوتبال پيشرفت نمي‌کند/بگذاريد برود

كارشناس فوتبال در خصوص عملكرد ضعیف تیم ملی امید در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: شكست تیم ملی امید ما مقابل تیم فوتبال ویتنام توهین به فوتبال ایران بود.

ناصر فریاد شیران کارشناس فوتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شکست سنگین تیم ملی امید کشورمان مقابل تیم فوتبال قرقیزستان و ویتنام توهین بزرگی به فوتبال ایران بود و سهم کی‌روش کمتر از وینگادا نیست چرا که وی یکی از حامیان اصلی این مربی است.

وی ادامه داد: شناسنامه کاری و کارنامه فنی وینگادا سالهاست که باطل شده است. وی سالها بیکار بود و در هیچ تیمی جا نداشت، این آقا در دوره‌ای سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان بود که شکست سختی مقابل ایران متحمل شد.

وی افزود: رسانه‌های زیادی به وینگادا کمک کردند تا وی سرمربی تیم ملی امید شود من فکر می‌کنم وینگادا با کمک شخص کی‌روش به فوتبال ایران تحمیل شد.

فریاد شیران تاکید کرد: شکست تیم ملی امید را باید در کتاب گینس به ثبت برسانیم ما به تیم امید ویتنام باختیم اما وینگادا تنها به عذرخواهی بسنده کرد. من معتقد هستم وینگادا به دلیل مبلغ قراردادش استعفا نمی‌دهد.

کارشناس فوتبال اذعان داشت: وی از بازیکنان خوبی که در اختیارش بود استفاده کرد و بازی خوبی به نمایش نگذاشت و تمام آرزوهای یک ملت و خانواده فوتبال را نابود کرد.

فریاد شیران اظهار کرد: ما در مسابقه آسیایی هم اخلاق را باختیم هم ظاهر اسلامی خود را حفظ نکردیم. ما در حتی و نیمکت ما نیز در این رقابتهای افت شدیدی داشت. کی‌روش باید جوابگوی باشد چرا که یک مربی بی‌کار که شباهت زیادی به خود دارد را به ایران آورد و به فوتبال ما تحمیل کرد کی‌روش باید از ملت ایران عذر خواهی کند.

وی عنوان کرد: بهترین کاری که فدراسیون فوتبال می‌تواند با شخص کی‌روش و وینگادا انجام دهد این است که پاسپورت این دو را دستشان بدهند و آنها را از طریق فرودگاه امام خمینی‌ به کشورشان بفرستیم و جریمه مالی بی‌کفایتی آنها را دریافت کنیم.

کارشناس فوتبال ادامه داد: من فکر می‌کنیم فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی عملکرد ضعیف وینگادا باشد، مسئولان فدراسیون ادعا دارند با آمدن کی‌روش 4 سال دیگر فوتبال ما تغییر خواهد کرد، وی با آن خمیازه‌هایی که می‌کشد و چرت می‌زند چگونه فوتبال ما را تغییر می‌دهد؟

فریاد شیران در خصوص خالکوبی بازیکنان افزود: من نمی‌دانم چرا بازیکنان به خالکوبی علاقه پیدا کردند فرمان قدیم اکثر افرادی که خالکوبی می‌کردند افرادی بی‌سواد و سطح پایین بودند اما اکنون بازیکنان به نقش و نگارهای بدنشان افتخار می‌کنند.

۱۳۹۳/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...