نسخه چاپی

رویانیان مشكلاتم را حل كرد/ برای جبران ناكامی‌ها در پرسپولیس ماندم

مدافع - هافبك ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس از حل مشكلاتش توسط رویانیان و امضای قرارداد دوساله با این باشگاه خبر داد و گفت: هدف اصلی من برای حضور در تیم پرسپولیس جبران ناكامی‌های فصل گذشته است.

مهرداد پولادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ماندنش در تیم فوتبال پرسپولیس و امضای قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: روز دوشنبه هنگامی که از ازبکستان بازگشتم جلسه‌ای با آقای رویانیان داشتم و یکسری از مشکلاتم را با او مطرح کردم که مدیرعامل باشگاه ضمن پذیرفتن آنها این مشکلات را حل کرد.

وی در همین خصوص افزود: یکسری مشکلات داشتم که مربوط به زمان حضورم در تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بود که مدیرعامل باشگاه در جریان آن قرار نداشت اما وقتی که در جلسه با ایشان این مشکلات را بیان کردم و او در جریان آنها قرار گرفت بلافاصله مشکلاتم را حل کرد.

مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کرده‌ام که سال دوم آن مشروط است.

وی در خصوص مذاکره‌اش با باشگاه سپاهان و صحبت‌هایی که در خصوص پیوستن او به این تیم مطرح شده بود، گفت: من از آقای رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان که شرایط حضورم را در این تیم فراهم کرده بود تشکر می‌کنم. مسئولان باشگاه سپاهان حتی با مدیر برنامه‌های من نیز مذاکره داشتند اما تمام هدف من این است که به عنوان یکی از بازیکنان پرسپولیس سعی کنم که در فصل آینده ناکامی‌های فصل قبل را جبران کنیم.

پولادی در همین خصوص تاکید کرد: مطمئن باشید با توجه به ناکامی‌های فصل قبل انتظارات هواداران پرسپولیس از تیم ما بالا رفته بنابراین یکی از فصل‌های دشوار تیم پرسپولیس را چه برای مدیریت باشگاه و چه برای بازیکنان تیم پیش بینی می‌کنم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امسال پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بازیکنان بزرگی را جذب کرده و نفراتی قرار است در پرسپولیس حضور پیدا کنند که از بهترین‌های فوتبال ایران هستند.

مدافع - هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان تصریح کرد: ما با شکست ازبکستان در زمین خودش نتیجه بسیار خوبی را گرفتیم و گام اول را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی برزیل محکم برداشتیم، چون همه دیدند که ازبکستان تیم قدرتمندی بوده و از تیم‌های مدعی صعود به مرحله نهایی جام جهانی به شمار می‌آید.

پولادی خاطر نشان کرد: امیدوارم با شکست تیم ملی فوتبال قطر در ورزشگاه آزادی 6 امتیاز کامل این دو بازی را به دست آوریم تا با خیالی راحت‌تر به هدف نهایی خود که حضور در رقابت‌های جام جهانی است نزدیک شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند تیم ملی ایران مقابل ازبکستان شانس زیادی آورد که نتیجه را واگذار نکرد و اشتباهات داوری نیز به نفع تیم ایران بود، گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده نیز همه چیز به نفع تیم ایران باشد. اشتباهات داوری نیز جزئی از فوتبال است که ممکن است در یک بازی نیز به ضرر تیم ما باشد اما مطمئن باشید که ما در مقابل ازبکستان براساس دستورات تاکتیکی کی‌روش بازی کردیم و برنامه داشتیم که در پایان بازی نتیجه آن را همه دیدند.

۱۳۹۱/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...