نسخه چاپی

كوتاهی در تكالیف مدنی خیانت به خون شهیدان است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسكن لرستان گفت: سستی و كوتاهی در انجام وظایف و عمل نكردن به تكلیف مدنی در جامعه خیانت به خون شهداست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ عکس دفاع مقدس در بنیاد مسکن لرستان در شهرستان خرم آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام محمد صدری قائم مقام حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان لرستان در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس در این بنیاد اظهار کرد: هر کسی که در هر مسئولیتی که قرار دارد اگر به درستی به تکلیف خود عمل نکند در درجه اول به خون شهدا خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه نتوانسته‌ایم جامعه اسلامی مطلوب شهدا را تحقق ببخشیم، افزود: باید جایگاه شهدا، رزمندگان و هشت سال دفاع مقدس را ارج نهیم و همانگونه که دیگر کشورها برای پاسداشت سربازان خود در جنگ های هر چند کوتاه مدت تلاش می‌کنند ما نیز برای بیان رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگانمان تلاش کنیم.

قائم مقام حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان لرستان گفت: هنوز یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پدران و مادران شهدا در بین ما هستند؛ از این رو سزاوار نیست که حماسه هایی را که این عزیزان خلق کردند با فراموشی بسپاریم.

فرهاد خاکی پور مدیرکل بنیاد مسکن لرستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مظلومیت رزمندگان کشورمان در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعث عراق اشاره کرد و گفت: ما باید رشادت های رزمندگان را برای نسل جوان تبیین کنیم و دلاورمردی های دوران دفاع مقدس را برای آنان بازگو کنیم.

در نمایشگاه عکس دفاع مقدس که با حضور کریم زینی وند مسئول بسیج کارمندان استان لرستان افتتاح شد یک هزار قطعه عکس شامل عکس شهدا، وصایای شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

این نمایشگاه توسط بسیج کارمندان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان برپا شده است و تا پایان هفته دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان است.

۱۳۹۳/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...