نسخه چاپی

سوشا مكانی:

دستكش‌هایم را به علی كریمی تقدیم می‌كنم

دروازه‌بان پرسپولیس شایعه مذاكره با مسئولان سپاهان و حسین فركی را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، اين روزها شايعه حضور سوشا مکاني در سپاهان وجود دارد. وی در این خصوص اظهار داشت: «نمی‌دانم این شایعه از کجا آمده. من دوست نداشتم در این باره حرف بزنم اما باید بگویم نه با مسئولان سپاهان حرف زده ام و نه با شخص حسین فرکی. باشگاه سپاهان و فرکی آنقدر تجربه دارند که با بازیکن یک تیم دیگر، آن هم در وسط نیم فصل صحبت نکنند. این ها شایعه است و من تمرکزم را گذاشته ام روی موفقیت در پرسپولیس و ادامه روند رو به رشد تیم.»



مکانی در مورد حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس هم صحبت کرد: «همین که علی کریمی در تمرین حضور داشته باشد یک وزنه برای پرسپولیس به حساب می آید. دیدید که با یک روز سر تمرین آمدنش چه انگیزه ای به بازیکنان داد. امیدوارم حضورش تداوم داشته باشد و هر روز پیش ما بیاید. درست است که او نمی خواهد بازی کند اما حضورش در تمرین قوت قلبی است برای ما.»



کریمی در بخشی از تمرین پرسپولیس درون دروازه ایستاده و گلری کرده. سوشا در این باره گفت: «گلری کریمی را ندیدم اما علی آقا در هر پستی که باشد یک بازیکن قابل است. اگر هم برای گلری بیاید قدمش روی چشم و من هم دستکش هایم را تقدیمش می کنم.»



بازی با استقلال خوزستان؟ سوشا گفت: «استقلال خوزستان تیم جوان و یکدستی است. کادر فنی خوبی دارد و همه می دانند که تیمهای ویسی زیبا بازی می کنند. بازی مقابل پرسپولیس، انگیزه بازیکنان آنها را دو برابر می کند. امیدوارم که ما روند بردهایمان را ادامه بدهیم و بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. اگر این بازی را ببریم می توانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.»

۱۳۹۳/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...