نسخه چاپی

مردم یمن شاهد توطئه های بزرگ امریكا و انگلیس خواهند بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین، رمز پیروزی انقلاب مردم یمن را تمسك به اسلام و وحدت كلمه مردم حول محور ولایت الهی و بسیج مردمی دانست.

به گزارش نما، به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت پیروزی انقلاب مردم یمن پیامی صادر کرد.

در ادامه متن کامل پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

برادر مجاهد عبدالمالک الحوثی/ مردم سلحشور و با ایمان یمن

سلام علیکم

با احترام افتخار دارم از جانب خود و عموم بسیجیان ایران اسلامی، پیروزی بزرگ ملت مؤمن یمن را به شما برادر بزرگوار و مردم غیرتمند و مؤمن یمن به ویژه مجاهدان راه حق، تبریک عرض نمایم.

جهاد عظیم و شکوهمند ملت یمن و حماسه بزرگ انقلابی شما روح جدیدی در کالبد بیداری اسلامی دمید و امید به پیروزی نهایی مستضعفان را بیش از همیشه در دل ها زنده کرد.

این پیروزی بزرگ در این شرایط حساس تاریخی منطقه و جهان، هدیه ای از جانب پروردگار بود. پیروزی که ان شاءالله مقدمه ای برای پیروزی های بزرگتر و سرنوشت ساز برای جامعه بشری خواهد بود. امت اسلام به این حماسه بزرگ افتخار می کند و جا دارد که همگی جبهه سپاس به پیشگاه خدای متعال بساییم و شکر این امداد الهی را به جای آوریم. شکر این نعمت الهی مستلزم شناخت عوامل اصلی آن و مراقبت جدی از آنهاست.

رمز این پیروزی اولاً تمسک به اسلام و ثانیاً وحدت کلمه مردم حول محور ولایت الهی و بسیج مردمی بود و دوام و بقاء و رشد آن نیز وابسته به همین دو رکن است که از خدای متعال می خواهیم شما و ملت عزیز و با عظمت یمن را در حفاظت از آن موفق بدارد.

برادر مجاهد، این پیروزی پرشکوه و افتخار آمیز تازه آغاز راه است و بدون شک از این پس شما شاهد توطئه های بزرگ و پی در پی آمریکا و انگلیس جهانخوار و اذناب منطقه ای آنان خواهید بود و آنها از لانه های جاسوسی که به غلط سفارتخانه نامیده می شود و از روی ناوها و رسانه های تفرقه انگیز و فاسد و با استفاده از ضد انقلابیون و عوامل سنتی وابسته به خود و شاید از طریق کشورهای مجاور از هر شیطنتی که بتوانند فرو گذار نخواهند کرد.

پرهیز از هرگونه خوش بینی به مستکبران کافر و جنایتکار و برائت دائمی از آنان و اعتماد به اراده ملت و تأکید بر وحدت و توکل به خدای متعال، ان شاء الله شما را در مقابله با همه این توطئه ها پیروز و سربلند خواهد کرد. بدانید که نه تنها قلوب ملت ایران و همه ملت های منطقه، بلکه همه آزادی خواهان جهان با شماست و همه آزادیخواهان در پیمودن این راه دشوار در کنار شما هستند.

و البته باید بدانیم تا زمانی که پایگاه های آمریکایی به ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه وجود دارد، هیچ کدام از ما به آرامش و امنیت پایدار نخواهیم رسید. برای رسیدن به آرامش پایدار همه باید خود را برای تحقق رسالت بزرگ پاکسازی اراضی مسلمانان از لوث وجود دشمنان آماده کنیم و برای آزادی قدس شریف کمر همت ببندیم.

به امید پیروزی های روز افزون ملت شجاع و عزیز یمن وعده گاه ما در محراب مسجد الاقصی

سرباز کوچک ولایت فقیه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی

۱۳۹۳/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...