نسخه چاپی

نتایج ورزشكاران ایرانی در پایان روز پنجم

پنجمین روز از بازی‌های آسیایی برای كاروان ورزشی ایران بدون طلا سپری شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پنجمین روز از بازی‌های آسیایی امروز (چهارشنبه) به پایان رسید و کاروان ورزشی ایران در قایقرانی، ووشو، وزنه‌برداری و شمشیربازی صاحب مدال‌های رنگارنگ شد.

نتایج کامل به شرح زیر است:

شنا:

مهدی انصاری در ماده 100 متر پروانه به رقابت با حریفان پرداخت و در مرحله مقدماتی این رقابت ها با رکورد 57/18 ثانیه نفر ششم در گروه خود و در مجموع گروه ها نوزدهم شد.

در ماده 100 متر قورباغه به رقابت با رقبایش پرداخت که در نهایت با زمان 6/02 ثانیه در میان 8 شرکت کننده هشتم و در مجموع بیست و چهارم شد.

تیم 4 در 100 متر ایران با زمان 3 دقیقه و 29 ثانیه و 65 صدم ثانیه به عنوان نهمی رسید.

تیراندازی:

در تیراندازی بانوان با تفنگ خفیف درازکش 50 متر مه لقا جام بزرگ با اختلاف 4 دهم و کسب امتیاز 620.2 رتبه چهارم را به دست آورد. در تیراندازی دینا فرزادخواه 31 و الهه احمدی 34 شدند.

قایقرانی:

عاقل حبیبیان امروز در فینال روئینگ تک نفره سبک وزن به مصاف حریفانش رفت و چهارم شد.

تیم روئینگ 4 نفره بانوان برنز گرفت. نازنین رحمانی در روئینگ تک نفره چهارم شد. تیم 4 نفره مردان هم با عنوان چهارمی به کار خود پایان داد.

احمد احمدی در بادبانی در پایان دور سوم نهم شد.

بدمینتون:

ثریا آقایی در قسمت انفرادی بدمینتون بانوان به مصاف حریف مغولستانی رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر و با نتایج 21 بر 3 و 21 بر 5 حریفش را شکست داده و راهی مرحله بعد شود. وی فردا با حریف هندی رقابت می‌کند.

ووشو:

الهه منصوریان در وزن 52- کیلو با شکست مقابل نماینده چین نقره گرفت.

محسن محمدسیفی سانداکار ایران در وزن 65 - کیلوگرم امروز در فینال مسابقات با نماینده قزاقستان مبارزه کرد و در دو راند با شکست حریف خود مدال طلای این دوره از مسابقات را به نام خود کرد.

لادور در وزن 75- کیلو با شکست مقابل نماینده کره به مدال نقره دست پیدا کرد.

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال در نخستین بازی خود در بازی های آسیایی مقابل هند با نتیجه 76 بر 41 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ایران در دومین مسابقه با فیلیپین بازی دارد.

بوکس:

فروتن گل‌آرا با شکست مقابل نماینده تایلند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شمشیربازی:

تیم ملی سابر ایران با شکست مقابل کره‌جنوبی به مدال نقره دست پیدا کرد.

هندبال:

تیم ملی هندبال ایران که با پیروزی برابر هنگ‌کنگ و کویت توانست به دور دوم بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون راه پیدا کند، امروز در سومین مسابقه خود به مصاف تیم ملی عمان رفت و با نتیجه 26 بر 25 برابر حریفش مغلوب شد. ایران فردا در دومین بازی مرحله دوم بازی‌های آسیایی 2014 به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

وزنه‌برداری:

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی، امروز در دسته 85 کیلو 8 وزنه‌بردار به رقابت پرداختند که کیانوش رستمی با ثبت حد نصاب 380 کیلوگرم در مجموع مدال نقره این دسته را از آن خود کرد.

کیانوش رستمی که با 172 کیلوگرم در یک‌ضرب به کار خود پایان داده بود در حرکت نخست دوضرب خود موفق به مهار وزنه 208 کیلوگرمی شد، اما در حرکت دوم وزنه 212 کیلوگرمی را انداخت. رستمی در حرکت سومش موفق به مهار وزنه 212 نشد.

رسول تقیان دیگر نماینده ایران در این وزن به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

ژیمناستیک:

خناری‌نژاد در فینال دار حلقه هشتم شد.

۱۳۹۳/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...