نسخه چاپی

اكبرپور از تبریز رانده و از استقلال مانده!

اطلاعات از لیست امیر قلعه نویی نشان می دهد كه اكبرپور در لیست سرمربی جدید استقلال حضور ندارد و فصل بعد را باید در تیم دیگری سپری كند.

سياوش اکبر پور طي روزهاي اخير مصاحبه هاي زيادي در خصوص بازگشت به استقلال با رسانه ها انجام داده است و خوشحالي اش را بر همگان عيان کرده است. اکبرپور پا را تا آن جا فراتر گذاشته که از امير قلعه نويي به عنوان يکي از مربيان بزرگ زندگي اش ياد کرده و خود را مديون او دانسته است . اکبپور وقتي شنيد در ليست قلعه نويي حضور دارد اين مصاحبه ها را انجام داد اما چه کسي به سياوش گفته بود که در ليست امير قلعه نويي است؟! آخرين اطلاعات از ليست امير قلعه نويي نشان مي دهد که وي در ليست سرمربي جديد استقلال حضور ندارد و فصل بعد را بايد در تيم ديگري سپري کند.



به گزارش قدس از طرفي وقتي مظلومي متوجه شده که سياوش آن مصاحبه ها را در مدح و ثناي امير با رسانه ها انجام داده اعلام کرده او را براي فصل بعد نمي خواهد. به اين ترتيب ممکن است اکبرپور از تبريز رانده و از استقلال مانده بشود و به ناچار با تيمي قرارداد ببندد که تمايلي به حضور در آن ندارد. درباره سياوش مي شنويم که وي از تيم مس کرمان پيشنهاد دارد و هيچ بعيد نيست که بار ديگر با آقا رضاي عنايتي هم بازي بشود. کرماني ها براي جذب اکبرپور مبلغ 700 ميليون تومان براي يک فصل پيشنهاد داده اند. رقمي که شايد اکبرپور را براي پيوستن به تيم کوير متقاعد کند.


۱۳۹۱/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...