نسخه چاپی

اخطار به آخوندی

مشكلات مربوط به مسكن مهر، عدم پاسخگویی وزارت مسكن به طرح‌های تملك اراضی و زمین و توزیع ناصحیح بودجه شركت فرودگاه‌ ها از جمله مهمترین محورهای استیضاح آخوندی است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: جلسه ای میان طراحان استیضاح و وزیر راه‌ و شهرسازی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در این جلسه قرار شد تا آخوندی به محورهای این استیضاح رسیدگی کند، اگر این وزیر به وعده خود در رابطه با حل مشکلات رسیدگی کند، استیضاح کنندگان از استیضاح صرف نظر خواهند کرد اما اگر حل نشود این استیضاح پا برجا خواهد بود.

موسی‌الرضا ثروتی با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی برخی از نمایندگان، گفت: جمعی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را حدود ۲ ماه پیش در چند محور آماده کردند.

وی افزود: مشکلات مربوط به مسکن مهر، راه‌های روستایی و شهری، راه‌آهن، عدم پاسخگویی وزارت مسکن به طرح‌های تملک اراضی و زمین، توزیع ناصحیح بودجه شرکت فرودگاه‌ها و عدم برنامه‌ریزی صحیح برای تامین هواپیما و خطوط پروازی برای مناطق مورد نیاز در کشور را از جمله مهمترین محورهای استیضاح آخوندی است.

۱۳۹۳/۷/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...