نسخه چاپی

پیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأكید كردند: دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌های یك ملت و شهید و شهادت آن، نگین درخشانی است كه در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز ـ پنجشنبه ـ با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌های یک ملت و شهید و شهادت آن، نگین درخشانی است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

متن این پیام که همزمان با مراسم غبارروبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ‌محلاتی نماینده ولى‌ فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد، ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره‌کننده‌ای است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر و گرانبهاتر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه انسانی است که خود و همه شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پرافتخار کرده است.

خانواده‌های شهیدان، پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده‌اند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.

سیّدعلی خامنه‌ای

۳ مهر ۱۳۹۳

۱۳۹۳/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...