نسخه چاپی

حسینی: این پیروزی را مدیون سوشا مكانی هستیم

مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد كه خودش و هم‌تیمی‌هایش پیروزی مقابل استقلال خوزستان را مدیون سوشا مكانی هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، میثم حسینی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: ابتدای بازی استقلال خوزستان سوار بر بازی بود و تا 15 دقیقه ابتدایی توانستند بهتر از ما بازی کنند، اما رفته رفته بازی بالانس شد و توانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی افزود: یک گل بد خوردیم که خیلی روی روحیه ما تاثیر گذاشت اما خوشبختانه توانستیم در نیمه اول دو گل بزنیم و جبران کنیم. می‌دانستیم استقلالی‌ها در نیمه دوم انتخاری بازی خواهند کرد و چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم بازی را کنترل کنیم.

مدافع پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب مکانی در نیمه دوم این بازی و واکنش‌هایی که داشت، گفت: این پیروزی را مدیون سوشا مکانی هستیم که در نیمه دوم دو توپ مسلم گل را گرفت و اجازه نداد دروازه‌مان باز شود. او واقعاً خیلی خوب کار کرد و فکر می‌کنیم پیروزی ما با عملکرد خوب سوشا به دست آمد.

حسینی درباره اینکه پرسپولیس با دو برد متوالی از بحران خارج شده است، اظهار داشت: خداراشکر که تیم از بحران خارج شد و از این موضوع خوشحال هستیم. هواداران‌مان 5،6 هفته از ما شاکی بودند و خوشحالیم که رضایت آنها را جلب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی با استقلال خوزستان هم به هیچ‌وجه آسان نبود و با زحمت زیادی به این پیروزی رسیدیم. کسب این 3 امتیاز به خاطر همدلی‌مان بود.

۱۳۹۳/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...