نسخه چاپی

كاسیاس به تركیب اصلی رئال مادرید بازگشت

سرمربی ایتالیایی كهكشانی‌ها پس از یك هفته نیمكت‌نشینی كاپیتان تیمش تصمیم گرفته كه دوباره او را به تركیب اصلی برگرداند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد که کارلو آنچلوتی برای بازی بعدی تیمش که فردا شب (شنبه) در خانه ویارئال است، ایکر کاسیاس، کاپیتان کهکشانی‌ها را به ترکیب اصلی برخواهد گرداند.

به دنبال نمایش‌های نه چندان دلچسب کاسیاس در چند بازی نخست رئال مادرید این فصل که اعتراض و انتقاد هواداران و رسانه‌ها را در پی داشت، کارلتو در بازی هفته پنجم تیمش برابر الچه کیلور ناواس را در ترکیب اصلی قرار داد و کاسیاس را نیمکت نشین کرد.

کهکشانی‌ها در هفته ششم لالیگا فردا میهمان ویارئال هستند و آنچلوتی تصمیم گرفته برای این بازی دوباره به کاپیتان تیمش میدان بدهد.

مارکا نوشته که کاسیاس نه تنها برابر زیردریایی زرد به میدان خواهد رفت بلکه در بازی دوم کهکشانی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر لودوگورتس رازگراد بلغارستان از دروازه مدافع عنوان قهرمانی‌ رقابت‌ها دفاع خواهد کرد.

هواداران رئال مادرید مدتی است که در بازی‌های خانگی این تیم با هو کردن کاسیاس اعتراض خود را نسبت به عملکرد ضعیف کاپیتان کهکشانی‌ها نشان دهند اما ظاهراً آنچلوتی همانطور که در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر الچه عنوان کرد تحت تاثیر این اعتراض‌ها قرار نگرفته است.

۱۳۹۳/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...