نسخه چاپی

تبلیغ رایتل در دیدار بارسلونا و لوانته + عكس

رایتل در دیدار لوانته و بارسلونا به عنوان یكی از اسپانسرهای رسمی دیدار معرفی شد.

به گزارش نما، طی سال های اخیر به واسطه گسترده شدن پوشش زنده رقابت های ورزشی که در سطح اول جهان برگزار می شود تبلیغ های تجاری در ورزش از اهمیت بالایی برخوردار شده و همین موضوع باعث رقابت شدید میان برندها برای اسپانسر شدن در یک رقابت ورزشی معتبر شده است.

رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا که به لالیگا معروف است یکی از معتبرترین رقابت های ورزشی دنیا است که علاقه مندان فراوانی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از برندهای تجاری مطرح دنیا برای تبلیغات در لالیگای اسپانیا ابراز تمایل کنند.

در هفته چهارم لالیگا 2014 یکشنبه گذشته تیم لوانته در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بارسلونا بود که در نهایت نیز با 5 گل مغلوب این تیم شد. اما در این دیدار تبلیغات دور زمین بیش از همیشه برای ایرانیان جلب توجه می کرد و ایرانی ها بارها تبلیغ رایتل را دور زمین مشاهده کردند.
تبلیغ رایتل در دیدار بارسلونا و لوانته/ عکس

رایتل در شرایطی در این دیدار به عنوان یکی از اسپانسرهای دیدار معرفی شد که طی سال های اخیر تبلیغ یک برند ایرانی در بالاترین سطح فوتبال اروپا مشاهده نشده و چنین اتفاقی برای نخستین بار در سیستم تبلیغات برندهای ایرانی رخ داده است.

18345_348.jpg

۱۳۹۳/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...