نسخه چاپی

ساخت «پژمان 2» در زمستان

مدیر شبكه 3 سیما در نشست معرفی برنامه‌های این شبكه برای نیمه دوم سال جاری از ساخت مجموعه «صبوح» توسط تیم سازنده مجموعه «دردسرهای عظیم» برای پخش در ماه مبارك رمضان و همچنین ساخت نسخه سینمایی «پژمان 2» به كارگردانی سروش صحت و سپس نسخه سریالی آن در زمستان سال جاری خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران در نشست معرفی برنامه‌های این شبکه برای نیمه دوم سال جاری که روز شنبه 5 مهرماه برگزار شد، درباره مجموعه‌های تلویزیونی مدنظر در ماه پاییز گفت: قرار است مجموعه «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور از 12 مهرماه همزمان با هفته ناجا به مدت 15 شب پخش شود. مجموعه «همه چیز آنجاست» با کارگردانی شهرام شاه‌حسینی هم قرار است از اوایل آذرماه روی آنتن برود که این مجموعه دارای 50 قسمت است.

وی ادامه داد: «شمعدونی» سروش صحت هم دیگر مجموعه‌ای است که در نیمه دوم سال جاری از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

مدیر شبکه 3 سیما با اشاره به ساخت سریال نوروزی «بانوی آسمان‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و رضا جودی که پیش از این مجموعه «صاحبدلان» را ساخته بودند، درباره مجموعه‌های ماه مبارک رمضان افزود: تیم سازنده مجموعه «دردسرهای عظیم» متشکل از برزو نیک‌نژاد و ایرج محمدی مجموعه «صبوح» را برای ماه مبارک رمضان می‌سازند. البته برای این ماه دو گزینه دگیر هم داریم.

زین‌العابدین با بیان اینکه ساخت مجموعه «یادش بخیر پاییز» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، نویسندگی حمید نعمت‌الله و با کارگردانی هادی مقدم‌دوست که به موضوع سربازی می‌پردازد در فصل زمستان سال جاری آغاز می‌شود، از آغاز ساخت نسخه سینمایی «پژمان 2» به کارگردانی سروش صحت و سپس نسخه سریالی آن در زمستان 93 خبر داد.

این مدیر تلویزیونی از پخش مجموعه تلویزیونی «سینگال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی در نیمه اول سال 94 به عنوان یکی دیگر از مجموعه‌های در نظر گرفته شده برای پخش در شبکه 3 سیما نام برد.

۱۳۹۳/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...