نسخه چاپی

هلاكت جلاد ِ داعش در سوریه

عکس خبري -هلاکت جلاد ِ داعش در سوريه

جلاد ِ داعش در سوریه، در منطقۀ كردنشین عین العرب واقع در شمال شرقی این كشور به هلاكت رسید.

به گزارش نما به نقل از العالم، "خالد الروسی" از فرماندهان میدانی داعش، که شخصاً سر قربانیان خود را قطع می کرد، در منطقۀ کردنشین عین العرب در سوریه، به هلاکت رسید.

روزنامه کویتی "الرأی" در شماره روز یک شنبۀ خود، به نقل از منابع آگاه، نوشت: خالد الروسی، به همراه شماری از نیروهای تحت امر خود، به منزلی در منطقه عین العرب حمله کردند که مقر فرماندهی عملیات نیروهای حزب کارگردان کردستان بود، غافل از آن که نیروهای حزب کارگران کردستان، آن را منزل را بمب گذاری کرده اند و به محض ورود خالد العنزی و همراهانش، منزل منفجر شد.

خالد الروسی که نام اصلی او خالد العنزی و کویتی الاصل است، عموزادۀ "وجدی غنیم العنزی" معروف به "ابوعزام الکویتی" است که سال گذشته، در حملاتی ضد داعش، به هلاکت رسید.

العنزی، فعالیت های تروریستی خود را با پیوستن به القاعده در افغانستان آغاز کرد و به جنگ با نیروهای آمریکایی و دولت افغانستان پرداخت. پس از آن، به کویت بازگشت و در این کشور به زندان افتاد.

پس از آغاز جنگ علیه سوریه و سربازگیری گروه های تروریستی از کشورهای مختلف برای مبازره با دولت سوریه، العنزی به جبهه النصره پیوست. اما پس از مدتی، از این گروه تروریستی جدا شد و به داعش پیوست.

العنزی، که جلاد سازمان تروریستی داعش بود، به قطع سر قربانیان، شهره بود و یکی از عکس های او که دقیقا پس از بریدن سر یکی از کردهای سوریه گرفته شده است، سبب شهرت او شد. در این عکس، دستان العنزی آلوده به خون است و از سری که بریده، خون می چکد.

۱۳۹۳/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...