نسخه چاپی

كامرون: به شدت از اظهاراتم پشیمانم

نخست وزیر انگلیس طی سخنانی بابت اظهاراتش در مورد واكنش ملكه به رأی منفی اسكاتلندی‌ها به استقلال از انگلیس، عذرخواهی و اعلام كرد كه به شدت از گفته خود پشیمان است.

به گزارش نما به نقل از فارس،رویترز نوشت: «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس امروز یکشنبه به خاطر افشای ماجرای خوشحالی ملکه انگلیس به دنبال شنیدن خبر رای نیاوردن جدایی اسکاتلند معذرت خواهی کرد.

بر اساس این گزارش، کامرون چندی قبل در جریان دیدارش با «مایکل بلومبرگ» شهردار نیویورک در حالی که متوجه باز بودن میکروفونش نبود به وی گفت ملکه انگلیس پس از شنیدن خبر رأی منفی به استقلال اسکاتلند، صدایی شبیه به صدای گربه درآورده است.

کامرون در این باره گفت: «این یکی از مواردی است که شما باید خودتان را سرزنش کنید، زیرا این مسئله یک مکالمه کاملا خصوصی بود و من بابت افشای آن کاملا شرمنده‌ام. من بابت این مسئله عذر خواهی می‌کنم.»

مردم اسکاتلند دو هفته قبل برای تصمیم‌گیری در مورد استقلال از لندن پای صندوق‌های ر‌أی رفتند. هرچند پیشتر گفته می‌شد ملکه انگلیس موضعی بی‌طرف در این همه‌پرسی داشته، اما اظهارات کامرون نشان داد که وی تا چه حد نگران جدایی این منطقه بوده است.

۱۳۹۳/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...