نسخه چاپی

بازیكن محبوب حقیقی

علیرضا حقیقی در جام جهانی برزیل در تركیب تیم ملی ایران به میدان رفت و توانست با بازی‌های خوبش چشم تیم‌های اروپایی را به خود جلب كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حقیقی پس از جام جهانی به تیم پنافیل پرتغال پیوست تا حضور در لیگ برتر این کشور را تجربه کند. او در دو هفته‌ اخیر توانسته دروازه‌ خودش را بسته نگه دارد تا یارانش چهار امتیاز از شش امتیاز ممکن این رقابت‌ها را کسب کنند.

علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با روزنامه‌ "ابولا" پرتغال، درباره پیوستنش به پنافیل، گفت: من فصل گذشته در اسپورت کوویلیو بازی کرده‌ام و با شرایط فوتبال پرتغال آشنا شدم. خوشحالم که در حال حاضر در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی پرتغال بازی می‌کنم.

دروازه‌بان ایرانی درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: ما وضعیت خوبی در جدول نداریم و فکر می‌کنم باید تلاش کنیم تا ابتدا تیم را در لیگ پرتغال حفظ کرده و سپس به رتبه خوب در جدول رده‌بندی فکر کنیم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای پنافیل مفید باشم و این تیم را در لیگ پرتغال حفظ کنم.

علیرضا حقیقی درباره این که بازیکن محبوب او چه کسی است، نظر جالبی دارد. او با وجود این که دروازه‌بان است، دیوید بکام را بازیکن محبوب خود معرفی کرد و گفت: از بچگی از دیوید بکام خوشم می‌آمد و در حال حاضر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکنان جهان هستند که من به آنها علاقه زیادی دارم. نمی‌توانم بگویم که رونالدو بهتر است یا مسی، چرا که هر دو در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

دروازه‌بان ایرانی پنافیل درباره نظرش به عنوان بهترین دروازه‌بان‌های جهان در حال حاضر گفت: بوفون، کاسیاس، چک و نویر، چهار دروازه‌بان برتر فوتبال جهان هستند که توانستند در سال‌های گذشته شرایط خودشان را حفظ کنند.

پنافیل شب گذشته (یکشنبه) با حضور دروازه بان ایرانی خود برابر موریرنسه به تساوی بدون گل رسید تا حقیقی، دروازه تیمش را بسته نگه داشته باشد.


۱۳۹۳/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...