نسخه چاپی

اختلافات در فدراسیون فوتبال بالا گرفت

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: استتباطم این است كه فشار برای بركناری‌ام بیشتر از درون فدراسیون است تا از طرف وزارت ورزش و جوانان.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فریده شجاعی درباره اینکه گفته شده وزارت ورزش قصد برکناری‌اش را دارد، اظهار داشت: استنباط شخصی من این است که بیش از آنکه وزارت ورزش در این باره فشاری بیاورد، در خود فدراسیون این جریان وجود دارد.

وی با خودداری از اینکه که کدام بخش یا فرد در فدراسیون این جریان سازی را ایجاد کرده، گفت: شاید دلیل این است که برخی خواهان کاهش و واگذاری بخشی از اختیارات من در سمت نایب رئیس بانوان هستند اما هرگز اجازه این موضوع را نخواهم داد و فکر می‌کنم همین موضوع سبب ایجاد این فشار شده است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: تحت تاثیر این مسائل قرار نمی‌گیرم و تا زمانی که در جایگاه شغلی خودم باشم با نهایت توان به وظایفم عمل خواهم کرد.

شجاعی در مورد بازدید هفته گذشته نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و یوفا در بخش بانوان گفت: آنها در طول دوران حضورشان از گزارش عملکرد فوتبال ایران در بخش بانوان مطلع شدند، با مدیران و مربیان باشگاه‌ها جلسه داشتند و در بوستان بانوان و پردیسان تهران هم حاضر شدند.

وی افزود: این گروه از لیگ فوتبال تهران، فستیوال دختران زیر 12 سال و تمرینات تیم بانوان زیر 16 سال بازدید کردند. آنها همچنین با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جلسه داشتند.

شجاعی گفت: این گروه از امکانات و شرایط فوتبال بانوان ایران ابراز رضایت کردند و حتی در جلسه‌ای که با کی‌روش داشتند زمانی که از او درباره امکانات فوتبال ایران سؤال کردند، کی‌روش پاسخ داد «امکانات برای آقایان هم کم است چه برسد به بانوان» اما، خانم جولی نماینده سنگاپوری AFC اعلام کرد امکانات و شرایط فوتبال بانوان در ایران خوب و قابل قبول بوده و حتی از بسیاری کشورها بهتر است.

۱۳۹۳/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...