نسخه چاپی

زاكاني:

جبهه متحد تلاشی برای تقویت جبهه انقلاب است

عکس خبري -جبهه متحد تلاشي براي تقويت جبهه انقلاب است

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: این جبهه یك سامانه وحدت است و مجموعه‌ها، اصولگرایان و سلایق مختلف در این سامانه وحدت گرد هم آمده‌اند و تلاش می‌كنند تا جبهه انقلاب را تقویت كنند.ما جبهه پایداری را رقیب خود نمی دانیم.


علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا می‌توان جلساتی که بین جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در رسانه ملی برگزار می‌شود را "مناظره" نامید یا اینکه این جلسات بیشتر به "میزگرد" شباهت دارد؟، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان به هیچ وجه جبهه پایداری را رقیب خود نمی‌داند و جبهه متحد اصولگرایان رقیب جبهه پایداری نیست.

وی افزود: ما به شدت از رقابت با دوستان پرهیز می‌کنیم و برنامه‌هایی هم که بین این دو جبهه در رسانه‌ها و صداوسیما پخش می‌شود، در واقع "میزگردهایی" است که ما با هم صحبت می‌کنیم و علت آن هم شفاف‌سازی فضاست.

زاکانی با تأکید بر اینکه ما لاجَرم باید این مسیر را طی کنیم، متذکر شد: ممکن است عده‌ای ابهاماتی ایجاد کرده باشند که لازم باشد در مسیر به این ابهامات پاسخ داده شده و در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلش هشتم بر همین اساس تأکید کرد که جلسات بین جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری از این بُعد برگزار می‌شود و بیشتر در قالب "میزگرد" و برای شفاف‌سازی است.

وی با یادآوری اینکه ما جبهه پایداری را رقیب جبهه متحد اصولگرایان نمی‌دانیم، تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان یک سامانه وحدت است و یک گروه خاص نیست؛ گروه‌ها و مجموعه‌های مختلف و اصولگرایان و سلایق مختلف در این سامانه وحدت گرد هم آمده‌اند و تلاش می‌کنند تا جبهه انقلاب را تقویت کنند.

علیرضا زاکانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با فارس خاطرنشان کرد: جبهه پایداری بخشی از سلیقه اصولگرایی است که دوستان با یک نگرش نزدیک به یکدیگر، مجموعه‌ای تشکیل دادند و ما از ابتدا هم اقبال به تشکیل این مجموعه داشتیم، اما توفیق این نبود که ما در کنار یکدیگر قرار بگیریم آن هم به علت‌های مختلف که لازم نیست بحث آن در اینجا مطرح شود.

وی ادامه داد: موضوعی که امروز آن را دنبال می‌کنیم، این است که ما به هیچ وجه جبهه پایداری را رقیب جبهه متحد اصولگرایان نمی‌دانیم و جلساتی هم که بین این دو جبهه برگزار می‌شود، پاسخ به ابهاماتی است که این ابهامات را عده‌ای دانسته یا ندانسته برای مجموعه جبهه متحد اصولگرایان ایجاد کرده‌اند.

علیرضا زاکانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که این جلسات به همگرایی و ارتباط نزدیک‌تر بین جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری کمک کند.

۱۳۹۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...