نسخه چاپی

منصوریان مدالش را به مادران شهدا اهدا كرد

ووشوكار اصفهانی مسابقات آسیایی اینچئون كه در این مسابقات به مدال نقره دست یافت، دقایقی پیش با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در اصفهان، مدال نقره خود را به مادران شهدا تقدیم كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، الهه منصوریان، ووشوکار سمیرمی کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی پس از بازگشت به ایران، ظهر امروز از دفتر خبرگزاری تسنیم در اصفهان بازدید کرد.

وی که در مسابقات آسیایی امسال موفق به کسب مدال نقره شد، با توجه به همزمانی حضور وی در دفتر خبرگزاری تسنیم در اصفهان و هفته دفاع مقدس، مدال نقره خود را تقدیم به مادران شهدا کرد.

منصوریان با اشاره به این‌ که قهرمانان اصلی کشور شهدا و مادران شهدا هستند، اظهار کرد: ما باید بدانیم که آزادی امروز ما، به واسطه آن‌هایی است که در ۸ سال دفاع مقدس جانانه برای این کشور جنگیدند و از همه چیز خودشان برای پرچم ۳ رنگ ایران گذشتند و به اعتقاد من قهرمانان واقعی مادران شهدا هستند که از جوانانشان برای این سرزمین گذشتند.

مادران شهدا قهرمان هستند

وی بیان کرد: من قهرمان نیستم و به نظرم مادران شهدا قهرمان‌های واقعی این کشور هستند آن‌ها با ارزش‌ترین چیز‌هایی که داشتند را به این سرزمین تقدیم کردند؛ برای یک ورزشکار ارزنده‌ترین چیزی که وجود دارد مدال قهرمانی او بوده و من ارزنده‌ترین چیز زندگی‌‌ام را به مادران شهدا و کسانی که در ۸ سال دفاع مقدس از همه چیزشان برای این سرزمین گذشتند، تقدیم می‌کنم و امیدوارم در ادامه زندگی بتوانم راه آن‌ها را ادامه دهم و برای سرزمینم افتخار کسب کنم.

وشووکار ایرانی در مسابقات آسیایی اینچئون تصریح کرد: من قبل از حضور در رقابت‌های آسیایی پیش خود گفتم که اگر مدال طلا کسب کنم، آن را به مادران شهدا تقدیم کنم اما چون مدال نقره گرفته بودم اعتقاد داشتم که در حد آن‌ها نیست و به همین دلیل آن زمان تقدیم نکردم اما امروز با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم و پس از آنکه صحبت‌هایی درباره شهدای انقلاب اسلامی انجام شد، با خودم گفتم که هر آنچه که دارم را باید به مادران شهدا تقدیم کنم.

۱۳۹۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...