نسخه چاپی

داعش هفت مرد و زن را در سوریه سر برید

مركز موسوم به "دیده‌بان حقوق بشر سوریه" وابسته به معارضان، از اقدام گروهك تروریستی داعش در سر بریدن هفت نفر از مخالفان این گروه در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، "رامی عبد الرحمن" مدیر مرکز موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" گفت: گروه تندروی داعش هفت مخالف این گروهک شامل چهار مرد و سه زن را در منطقه کردنشین شمال سوریه با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی منطقه، گردن زد.

وی افزود: عناصر داعش، این افراد را در فاصله 14 کیلومتری غرب منطقه کردنشین کوبانی (نزدیک مرزهای ترکیه و تحت محاصره داعش) بازداشت و سربریدند.

مدیر مرکز موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" همچنین گفت که عناصر داعش یک شهروند کُرد را نیز در مکانی دیگر سربریدند.

عناصر داعش تا کنون بسیاری از مخالفان این گروه و غیرنظامیان را در عراق و سوریه گردن زده اند و با اجرای علنی این اقدامات، خواهان رساندن این پیام به مخالفان خود هستند که این گروه هیچ گونه مخالفتی را اعم از اینکه با خشونت همراه باشد یا نباشد، نمی پذیرد.

عناصر این گروهگ تروریستی - تکفیری هنگامی که با عشایر در شرق سوریه نیز می جنگیدند، به قطع سرهای افراد برای ایجاد رعب و وحشت در میان سرکردگان محلی اقدام می کردند تا آنان را از میدان نبرد بیرون کنند، آنان همچنین 3 خبرنگار خارجی و یک امدادرسان را نیز سربریده اند.

۱۳۹۳/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...