نسخه چاپی

این 2 ستاره استقلال مواظب جیب داور باشند!

كدام بازیكن استقلال با محرومیت راهی تعطیلات می‌شود؟ هفته یازدهم كه به پایان برسد دو هفته لیگ تعطیل خواهد بود اما قبل از شروع این تعطیلات بعضی از بازیكنان خطر محرومیت را بیخ گوش خود احساس می‌كنند.

به گزارش نما بازیکنانی که بازی فیزیکی مثل آندو دارند بیشترین خطاها را در طول مسابقات انجام می‌دهند و خیلی زود در جرگه محرومان قرار می‌گیرند. آندو تیموریان از آن دسته بازیکنانی است که به خاطر بازی فیزیکی یا توسط داور اخراج می‌شود و یا کمیته انضباطی برایش محرومیت در نظر می‌گیرد. خطای آندو روی بازیکن ذوب‌آهن از دید داور دور ماند اما دوربین‌های تلویزیونی این خطا را شکار کرد و در نهایت کمیته انضباطی با بررسی صحنه خطا رای به محرومیت تیموریان داد و به این ترتیب استقلال در آستانه بازی با ملوان هافبک خود را از دست داد. البته این محرومیتی است که کمیته انضباطی در نظر گرفته و آندو به خاطر اخطارهایی که پیش از این گرفته بعد از بازگشت به مسابقات باز هم خطر محرومیت را در صورت گرفتن کارت زرد از داور بیخ گوش خود احساس می‌کند.

استقلال سه بازیکن دو اخطاره دارد. آندو تیموریان، امید ابراهیمی و جاسم کرار سه بازیکنی هستند که تاکنون دو اخطار گرفته‌اند و در صورت گرفتن کارت از داور محروم می‌شوند. آندو تیموریان قبل از بازی با ملوان توسط کمیته انضباطی محروم شد و در این بازی حضور ندارد که کارت بگیرد اما امید ابراهیمی و جاسم کرار دو اخطاره، خطر محرومیت را بیخ گوش خود احساس می‌کنند و گرفتن کارت زرد توسط داور به منزله محرومیت آنها از بازی بعدی است. استقلال در فصل جاری هافبک‌های خوب و موثری دارد به طوری که بازوی این تیم هستند و نبود هر کدام باعث ضربه به این تیم می‌شود. کرار و ابراهیمی از جمله بازیکنان خوب استقلال در این فصل بودند و نبودشان نگرانی کادر فنی را افزایش می‌دهد.

***

کرار و ابراهیمی در یکقدمی محروم شدن هستند؛ خبری که خوشایند نیست. طبق آیین‌نامه جدید بازیکنی که یک بار سه اخطاره شده و محروم شود در نوبت دوم با دو اخطاره شدن محروم می‌شود. خطری که پیش از این فخرالدینی را تهدید می‌کرد و حالا شاید در انتظار ابراهیمی و کرار باشد. برد مقابل ملوان استقلال را از بحران در می‌آورد اما از طرفی بازیکنان دو اخطاره هم باید حواسشان به کارت‌هایی که از جیب داور درمی‌آید باشد. کرار و ابراهیمی دو بازیکنی هستند که خطر محرومیت بیخ گوش آنها است!

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...