نسخه چاپی

عبور اصلاح طلبان از خاتمی به جریان افتاد

اخبار بدست آمده حكایت از آن دارد كه بروز اختلافات در حوزه استراتژی اصلاحات وضعیت این جریان را با آشفتگی روبرو ساخته است.


به گزارش نما به نقل از محدوده ،در حالی که اصلاح طلبان عزم خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزایش داده اند،اخبار بدست از تلاش های پیدا و پنهان برای تعریف استراتژی اصلاحات از یک سو و تعیین گرانیگاه اصلاحات از جانب دیگر حکایت دارد.

در همین زمینه شنیده شده است که بخشی از اصلاح طلبان با محوریت یکی از تئوریسین های این جریان مشغول تهیه راهبردی می باشند که بر اساس آن پذیرش حداکثری ساخت موجود جمهوری اسلامی و ارکان آن مورد تاکید بوده و تصریح شده است که با توجه به عدم توجه خاتمی به خرد جمعی وی گزینه مناسبی برای پیشبرد اهداف اصلاح طلبان نیست.

مجموعه راهبردهای این تیم که هنوز کامل نشده است همچنین بر ضرورت تغییر گرانیگاه اصلاحات و سپردن رهبری آن بر فردی غیر از خاتمی تاکید دارد.

شنیده شده است این اختلاف در سطوح بالای اصلاح طلبان مورد بررسی قرار گرفته و بر ضرورت عدم افشای آن در سطوح پائین تر تاکید شده است.

همچنین خاتمی تاکنون تلاش بسیاری دارد تا این تیم را به سوی خود جلب کرده و آن ها را مجاب به پذیرش مدیریت خود بر جریان اصلاحات بنماید.

از دیگر سو نیز گفته می شود حزب کارگزاران نیز بر مخالفت خود در زمینه محور قرار گرفتن خاتمی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری تاکید دارد.

۱۳۹۱/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...