نسخه چاپی

حسنی‌پور و بهنام اسبقی هم طلایی شدند

نماینده وزن ۶۸- كیلوگرم تیم ملی تكواندو در فینال بازی‌های آسیایی با برتری مقابل نماینده چین به مدال طلا دست یافت.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیزدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که بهنام اسبقی نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان در مرحله فینال به مصاف نماینده چین رفت و با برتری پنج بر چهار مقابل حریف خود به نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون دست یافت.

اسبقی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در نخستین مبارزه خود با "تینگ فان" از ویتنام مبارزه کرد و حریف ویتنامی را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد.

وی در ادامه رقابت‌ها به مصاف نماینده لبنان رفت و با شکست حریف خود به نیمه نهایی راه یافت. اسبقی در نیمه نهایی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست حریف خود به فینال مسابقات راه یافت.

همچنین سعید حسنی‌پور با شکست نماینده هنگ‌کنگ مدال طلای بازی‌های آسیایی را در کاراته کسب کرد.

به گزارش فارس، سیزدهمین‌ روز از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی امروز (‌پنج‌شنبه) پیگیری می‌شود که سعید‌ حسنی‌پور نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. حسنی پور نماینده ازبکستان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.
نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در ادامه مسابقات به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه 10 بر 2 حریف خود را شکست داد.

وی در فینال مقابل نماینده هنگ‌کنگ قرار گرفت و با پیروزی دو بر صفر در این مسابقه مدال هفدهم کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...