نسخه چاپی

عضو كمسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما:

نشست با با افراد فتنه انگیز و باسبقه جاسوسی قابل توجیه نیست

عکس خبري -نشست با با افراد فتنه انگيز و باسبقه جاسوسي قابل توجيه نيست

فاطمه رهبر گفت: نشست با افراد معلوم الحالی چون هاله اسفندیاری كه سابقه جاسوسی و فتنه انگیزی در كشور دارند، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

فاطمه رهبر عضو کمیسین اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به اظهارات منتشر شده از ظریف درشورای سیاست خارجی آمریکا گفت: جهان غرب به ویژه مثلث شوم آمریکا انگلیس و اسراییلی که به تعبیر مقام معظم رهبری، مثلث شوم نامیده شده است، سابقه خوبی را در اذهان عمومی مردم ایران ندارند. زیرا این دولتها چه در سالهای استعماری، قبل از انقلاب اسلامی ظلمهای زیادی را بر مردم ایران روا داشته اند و چه اقداماتی خصمانه ای که بعد از پیروزی انقلاب بر نظام ما تحمیل کرده اند .
وی افزود : طبیعی است که هرگونه مداخله و اظهارنظر و هرگونه تصمیم گیری از طرف مقابل، با یک نگاه بدبینانه مردم مواجه خواهد شد. زیرا دشمنی آنها با مردم ایران ، مکتب و دین ، نظام و انقلاب ثابت شده است و عناد و دشمنی آنها با اسلامی بودن ایران کاملا روشن و واضح است.
نماینده مردم تهران تصریح کرد: هر نشست و مذاکره ی، تیم مذاکره کننده ایران باید طبق توقعات مردم و رهبری و حتی نصایح و وصایای حضرت امام (ره) از یک اقتدار قوی و منطقی برخوردار باشد و حتی اجازه ندهند طرف مقابل، برخورد هایی هم مانند سخنان کامرون داشته باشند.
فاطمه رهبر در ادامه خاطر نشان کرد: نشست با افراد معلوم الحالی چون هاله اسفندیاری که سابقه جاسوسی و فتنه انگیزی در کشور دارند، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. افرادی که در کشور پرونده قضایی وسیاسی دارند و مورد رافت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند ؛ قابل اعتماد نیستند چه برسد به که این افراد بخواهند برای اداره کشور ما تعیین تکلیف کنند! یا برخی از مسوولین ما در سفرهای خود با آنها ملاقات هایی داشته باشند. یقینا این چشم مردم پوشیده نیست.
وی ادامه داد: اگر قرار است سرنوشت کشور و مذاکرات ما با پا در میانی این افراد گره بخورد ، یقینا مردم غیور ما این را نخواهند پذیرفت و با هوشیاری به موقع تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت . اینکه این افراد بیگانه بخواهند برای یکسال آینده ما تصمیماتی داشته باشند، خواب و خیال است. زیرا مردم ما همیشه به وقت و به موقع تصمیم نهایی را می گیرند و وارد صحنه می شوند ک همواره تصمیم آنها به نفع نظام رقم خورده است.

۱۳۹۳/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...