نسخه چاپی

پیام رهبر مسلمانان شیعه بهره هند به رهبر معظم انقلاب

عکس خبري -پيام رهبر مسلمانان شيعه بهره هند به رهبر معظم انقلاب

رهبر مسلمانان شیعه بُهره در هند در پیامی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی رهبر معظم انقلاب، برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی كرد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، آیت‌الله العظمی رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه هفدهم شهریورماه در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

مفصل سیف الدین رهبر مسلمانان شیعه بُهره در هند در پیامی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی رهبر معظم انقلاب، برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کرد.

براساس این گزارش، «ابوذر حسام الدین» پسرعموی رهبر بهره‌های هند که متولی اجرایی انجمن موقوفات فیض حسینی در هند است در دیدار با «مسعود خالقی» سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مومبای هند پیام مفصل سیف الدین را به وی ابلاغ کرده است.

رهبر بهره‌های هند که در حال سفر به چند کشور آفریقایی از جمله تانزانیا و کنیا بوده پیامی را برای مقام معظم رهبری ارسال کرده و از بهبودی و سلامتی ایشان ابراز خرسندی کرده است.

گفتنی است، سال گذشته «محمد برهان الدین» بزرگ شیعیان بُهره هند و رهبر شیعیان جماعت داوودی بهره‌ای که بیش از ۵۰ سال رهبری شیعیان را برعهده داشت در سن ۱۰۲ سالگی درگذشت و پس از وی مفصل سیف‌الدین رهبری بهره‌ها را عهده‌دار شد.

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...