نسخه چاپی

عابدزاده دعوا كرد و اخراج شد

در لحظات پایانی بازی راه‌آهن و استقلال‌خوزستان اتفاقات عجیب و غریبی در ورزشگاه تختی افتاد كه كمتر در فوتبال ایران شاهد آن بوده‎ایم.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، پس از خطای کولیبالی بازیکن استقلال‌خوزستان روی محمد غلامی مهاجم راه‌آهن جنجال عجیب و غریبی در میانه میدان اتفاق افتاد که پای کادرفنی راه‌آهن را به وسط زمین باز کرد.

در حالی که اعتراض به حرکت خشن کولیبالی تازه آغاز شده بود و بازیکنان سرگرم درگیری با یکدیگر بودند ناگهان احمدرضا عابدزاده مربی گلرهای راه‌آهن با شدت و قدرت خاص خودش وارد زمین شد تا این بازیکن و یکی دیگر از اعضای باشگاه استقلال‌خوزستان را بابت حرکتش ادب کند. در این لحظات هرج و مرج به اوج خود رسیده و بازیکنان علاوه بر درگیری با یکدیگر در تلاش بودند به نوعی عابدزاده را از مهلکه دور کنند. آنها در نهایت موفق به این کار شدند اما دخالت یکی از نیمکت نشین های استقلال‌خوزستان در ماجرا دوباره جو را ملتهب کرد و جالب اینکه این بار نوبت کولیبالی بود که به سمت راه‌آهنی ها حمله کند. این اتفاق باعث عصبانیت بیشتر کادر راه‌آهن شد و مهدی حسینی نسب دستیار حمید استیلی هم به جمع افرادی پیوست که قصد درگیری با حریف را داشت. در بین بازیکنان استقلال‌خوزستان، محمدرضا مهدوی هم شرایط آرامی نداشت که بازیکن بعد از آغاز مجدد بازی از زمین اخراج شد.

بعد از اتمام درگیری ها با وساطت پرویز کریمی، وحید طالب لو و بهنام ابوالقاسم پور داور احمدرضا عابدزاده را از روی نیمکت اخراج کرد ... که عابدزاده با وساطت دیگر مربیان زمین را ترک کرد. این بازی در نهایت با 6 کارت قرمز به اتمام رسید، دو بازیکن از هر دو تیم و 2 مربی از راه‌آهن از زمین مسابقه اخراج شدند.

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...