نسخه چاپی

مك كین جعبه سیاه ارتباط آمریكا با داعش را گشود

عکس خبري -مک کين جعبه سياه ارتباط آمريکا با داعش را گشود

"جان مك كین" سناتور تندوری آمریكایی در گفت و گو با شبكه تلویزیونی "فاكس نیوز" آمریكا به داشتن ارتباط قوی با داعش و سایر سازمان های تروریستی در سوریه اعتراف كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، پایگاه اینترنتی "میدل ایست اونلاین" به نقل از ناظران آمریکایی نوشت: صحیح نیست که مک کین در برنامه زنده تلویزیونی اینگونه سخن بگوید.

آنان افزودند: آنچه این سناتور آمریکایی که به ایده های افراطی معروف است، گفت، مانند اشتباه لفظی است به ویژه وقتی گفت با اعضای داعش دیدار کرده و آنان را به خوبی می شناسد.

مک کین، سناتور تندوری جمهوریخواهان در مجلس سنا، در پاسخ به سخن "راند پل" سناتور آمریکایی درباره ارتباطش با گروه های تروریست در سوریه خاطرنشان کرد، آیا پل به سوریه رفته و با داعش و افراد مسلح دیدار کرده است، خیر. این به گفته برخی نشان می دهد وی با آنان دیدار کرده است.

وی در ادامه مصاحبه درباره ارتباطش با گروه های تروریستی گفت: من آنان را می شناسم و بر خلاف پل با آنان همواره در تماسم.

پیش از این فاش شده بود که در جریان سفر ماه مه سال 2013 مک کین به سوریه و دیداراو با تروریست ها، "ابو بکر البغدادی" خلیفه داعش نیز در مذاکرات و جلسات مشترک با این سناتور آمریکایی و رقیب اوباما در انتخابات سال 2008ریاست جمهوری، حضور داشته است.

با وجود این که گفته می شود مک کین از مهمترین هواداران مداخله نظامی آمریکا در سوریه برای مقابله با داعش است، اما گفت و گوی تلویزیونی وی با واکنش هایی در جامعه آمریکا مواجه شده است.

تحلیلگران سیاسی تاکید می کنند که دولت آمریکا جدی ترین حامی داعش است و درحالی ادعای مبارزه با داعش را مطرح می کند که جدیدترین سلاح ها را دراختیار آنان قرار داده است.

۱۳۹۳/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...