نسخه چاپی

برنز فرزان عاشورزاده قطعی شد

تكواندوكار وزن 58- كیلوگرم مردان ایران با پیروزی برابر حریف چینی مدال برنز خود در بازی‌های آسیایی اینچئون را قطعی كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در ادامه آخرین روز رقابت‌های تکواندوی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 در اینچئون در وزن 58 - کیلوگرم مردان فرزان عاشورزاده در مرحله یک چهارم نهایی "ژائو شوآی" از چین را شکست داد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود در این رقابت‌ها را قطعی کرد.

در وقت اول عاشورزاده به خوبی امتیازات را جمع کرد و 5 بر صفر پیروز شد. در وقت دوم با این که 2 بر یک عقب افتاد اما در مجموع 6 بر 2 پیش بود.

تکواندوکار 17 ساله ایران در وقت سوم خوب کار نکرد و یک ضربه به هوگو و یک ضربه به سر دریافت کرد و کار 6 بر 6 مساوی شد. از اینجا به بعد تکواندوکاران پا به پا پیش رفتند و تا امتیازی 10 مساوی کار را دنبال کردند. اما فرزان امتیاز یازدهم را گرفت و پیروز شد.

عاشورزاده در مراحل قبلی به ترتیب نمایندگان اردن و تایلند را شکست داده بود.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ایران که جوان‌ترین تکواندوکار اعزامی ایران به تاریخ بازی‌های آسیایی است، مدال طلای قهرمانی آسیا 2014 ازبکستان را در کارنامه دارد.

تیم تکواندوی ایران در بخش مردان با شش نماینده در بازی‌های آسیایی حاضر است که تا به حال سه مدال طلا توسط مسعود حجی زواره، بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی کسب کرده است. یوسف کرمی و سجاد مردانی هم با شکست مقابل حریفان حذف شدند.

۱۳۹۳/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...