نسخه چاپی

مشحون: با این قضاوت حق میزبانی ادا شد

مدیر تیم‌های ملی گفت: با این قضاوتی كه امروز شاهد بودیم حق میزبانی در مورد كشور كره جنوبی ادا شد.

به گزارش نما ، رضا مشحون مدیر تیم‌های ملی پس از شکست تیم‌ ملی بسکتبال مقابل کره جنوبی اظهار داشت: چه بگویم؟ خود مردم قضاوت کنند بهتر است. هیچ‌وقت اعتقاد ندارم ما به داوری می‌بازیم اما امروز این اتفاق رخ داد. البته ما باید آنقدر قوی باشیم که داوران نتوانند باعث شکست ما شوند.

وی افزود:‌ حامد آفاق را له کردند و حدادی را زدند اما خطا را به نفع آنها می‌گرفت. با این قضاوت حق میزبانی در کشور کره را ادا کردند و البته قبول دارم تیم ما خوب شروع نکرد و با وجود اینکه 5 پوئن جلو بودیم آنها با حمایت تماشاگران‌شان توانستند ایران را شکست دهند.

مدیر تیم‌های ملی تاکید کرد: کره هیچ‌وقت نتوانسته بود ما را شکست دهد اما امروز این اتفاق افتاد، فکر می‌کنم داوران بهتری برای قضاوت این بازی بودند ولی آنها را برای رزرو گذاشتند.

وی تاکید کرد: به نظرم بچه‌ها در قسمت‌های مختلف خوب کار نکردند مثلا حدادی روی تور خوب نبود و شاید اگر توپ آخر او گل می‌شد سرنوشت برمی‌گشت. در مجموع دومی هم برای ما بد نیست اما ما نباید می‌باختیم و لیاقت ما طلا بود.

محمدرضا مشحون در پایان گفت: اعتقاد دارم که ما باید داور را جا مى‌گذاشتیم. بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند اما در لحظاتى که باید داور وجدانا کار مى‌کرد، نتوانست کار کند. بارها بچه‌هاى ما را زمین زدند اما داوران هیچ عکس‌العملى نشان ندادند و کره‌اى‌ها با این داورى، حق میزبانى را بجا آوردند!

۱۳۹۳/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...