نسخه چاپی

كشف جسد زن 37 ساله در اطراف طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: جسد خانمی 37 ساله در كیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد كشف شد كه بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محسن جلالیان اظهار داشت: در تاریخ 7 مهر 1393 کودکی 22 ماهه در محل میدان امامزاده طبس پیدا و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودرویی وی را رها کرده و رفته است که این کودک تحویل بهزیستی طبس شد.

وی ادامه داد: در تاریخ 11 مهر نیز جسد خانمی 37 ساله در کیلومتر 10 جاده طبس - ده‌محمد کشف شد که بر اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: جسد مکشوفه ابتدا مجهول‌الهویه بود اما با بررسی‌های انجام شده در همان روز هویت وی کشف و مشخص شد که وی به همراه فرزندش در تاریخ 6 مهر در شهر خوربیابانک مفقود شده است که بررسی‌ها نشان داد کودک پیدا شده نیز متعلق به همان خانم است.

وی بیان کرد: اولیای مقتول، جسد وی را شناسایی کردند که جسد هم‌اکنون به پزشکی قانونی بیرجند منتقل شده و علت قطعی فوت نیز به نظر پزشکی قانونی موکول است.

جلالیان یادآور شد: با توجه به کشف جسد در محدوده شهرستان طبس، تمامی مراحل تحقیقات و رسیدگی به این پرونده نیز در طبس انجام می‌شود.

۱۳۹۳/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...