نسخه چاپی

حدادی: در اینچئون همبستگی نداشتیم

عکس خبري -حدادي: در اينچئون همبستگي نداشتيم

ملی‌پوش بسكتبال ایران گفت: در فینال مقابل كره‌جنوبی بدترین بازی‌ عمرم را انجام دادم و و انگار به پاهایم وزنه بسته بودند!

به گزارش نما، حامد حدادی ملی‌پوش بسکتبال ایران پس از نایب‌ قهرمانی تیم ملی بسکتبال در بازی‌های آسیایی و انتقادهایی که به وی شده بود، صحبت‌‌هایی با فارس انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

*بدترین بازی عمرم مقابل کره‌جنوبی بود

حدادی در مورد اینکه گفته می‌شود او در بازی فینال بسیار ضعیف عمل کرد، عنوان کرد: درست است. من بدترین بازی عمرم را انجام دادم. خودم هم واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود. در بازی هم به خودم می‌گفتم حامد چرا اینطور بازی می‌کنی؟ تا حالا خودم را اینگونه ندیده بودم.

وی ادامه داد: متاسفانه بدترین بازی من همزمان شد با فینال بازی‌های آسیایی که طلای آن برای بسکتبال ایران بسیار مهم بود. شانس داشتیم ببریم، اما بدشانسی اجازه نداد این اتفاق بیفتد هرچند با تجربه بودیم اما اشتباهات بچه‌گانه‌ای انجام دادیم.

*قبل از بازی مشکلی نداشتم و جو سالن هم تاثیر‌گذار نبود

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی مشکلی داشتی یا خیر گفت: هیچ مشکلی نداشتم و آماده بودم اما نمی‌دانم در بازی چه اتفاقی برایم افتاده بود. انگار به پاهایم وزنه وصل کرده بودند و هر توپی که دستم می‌آمد نمی‌توانستم آن را کنترل کنم. جو بازی هم رویم تاثیر نداشت چون تجربه بازی در NBA و چین را داشتم که 25 هزار تماشاگر در سالن بودند.

*همانند دوره های گذشته همبستگی‌مان نداشتیم

حدادی گفت:‌ تیم ما همان تیم سال گذشته بود که در جام ملت‌های آسیا قهرمان شد اما امسال نمی‌دانم چرا همبستگی نداشتیم و شاید کمتر بود. ما به اتحاد و همبستگی معروف بودیم و شاید به خاطر اردوهای بلند‌مدت این اتفاق افتاده باشد. جام جهانی بازی‌های خوبی را انجام دادیم اما در بازی‌های آسیایی آنچنان که باید خودمان نبودیم.

وی ادامه داد: به شخصه خودم خیلی افت کرده بودم. متاسفانه زمانی که شکستی رخ دهد چیز‌های بد به ذهن آدم خطور می‌کند.

*برای کسب مدال طلا چیزی کم نگذاشتیم، اما نشد

ارزشمندترین بازیکن آسیا عنوان کرد: تمام رقابت‌ها از جمله جام جهانی برای ما بسیار مهم است. بازی‌های آسیایی هم از این جهت که قرار بود نخستین طلای ایران کسب شود اهمیت ویژه‌ای داشت. ما تا آخر سعی و تلاش خودمان را کردیم همه بازیکنان چیزی کم نگذاشتند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما داوری هم واقعا اذیت مان کرد.

وی ادامه داد: ما تا ثانیه‌های آخر 5 امتیاز از حریف پیش بودیم و زیر حلقه اجازه هیچ حرکتی به آنها ندادیم اما در اواخر مسابقه یک توپ از دست می‌رود و تیم می‌بازد. متاسفانه این اتفاق بد برای ما افتاد.

*بد زمین خوردیم، اما باید با قدرت بلند شویم

حدادی با اشاره به اینکه بد زمین خوردیم و باید با قدرت بلند شویم گفت: هنوز حدود 3 روز از مسابقه گذشته است اما من هنوز هم نمی‌توانم باور کنم چنین شکستی خورده‌ایم اما نباید ناامید شویم. من به جوانتر‌های تیم که با امید آمده بودند هم گفتم این شکست نباید در پیشرفت‌شان تاثیر داشته باشد. شادی و غم در ورزش ایران زیاد است. درست است شکست بدی خوردیم اما باید محکمتر و باانگیزه‌تر برگردیم و موفق‌تر شویم.

وی گفت: من همیشه به بازیکنان گفته‌ام در مسابقه 40 دقیقه‌ای هرچه در توان دارید باید نشان دهید اگر دست و پایمان هم شکست باید برای ایران بجنگیم. به نظرم باید انتقاد‌ها را کنار بگذاریم و دست به دست هم دهیم تا موفقیت‌ها دوباره حاصل شود.

*چند روز دیگر به چین می‌روم

حدادی در پاسخ به این سوال که چه زمانی عازم چین می‌شود گفت: احتمالا تا اواخر هفته و یا اوایل هفته آینده راهی چین می‌شوم تا در تمرینات تیم جدیدم حاضر شوم.

۱۳۹۳/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...