نسخه چاپی

پول ندارم اما با اعتبارم بازيكن مي گيرم

فتح اله زاده : امشب تكلیف من و استقلال مشخص می شود/به قول رویانیان حرف مرد 2 تا است

عکس خبري -فتح اله زاده : امشب تكليف من و استقلال مشخص مي شود/به قول رويانيان حرف مرد 2 تا است

مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال گفت: حضورم در وزارت ورزش برای دیدار با وزیر نبودضمن اینكه تكلیفم در استقلال امشب روشن می شود.

علی فتح اله زاده مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضورم در وزارت ورزش به خاطر دیدار با وزیر و بحث استعفایم نبود بلکه برای دیدن سجادی آمده بودم . برنامه هایی برای AFC داشتم که به سجادی رائه کردم.

وی افزود: تکلیف من ساعت 21 امشب ودر جلسه هیئت مدیره مشخص می شود و اگر در استقلال نمانم، حتماً 2 بازیکن بزرگ و خوب می گیرم و بعد می روم. درست است که پول ندارم اما اعتبار دارم . به هر حال من از اسب افتاده ام اما از اصل نیفتاده ام و اعتبار دارم. مطمئن باشید که تیم خوبی می بندم.

او در ادامه گفت: در لیست قلعه نویی اسم طالب لو را ندیدم اما سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری هستند من هم به خاطر هواداران استقلال همین طوری تیم را ول نمی کنم و بروم.

فتح اله زاده در پایان اظهار داشت:دروغ نمی گویم و دوست دارم در استقلال بمانم به قول رویانیان حرف مرد 2 تا است من هیچ وقت نگفته ام که حرف مرد 2 تا است و دیگر بر نمی گردم بلکه رویانیان گفته که حرف مرد 2 تا است و من همچنان می گویم حرف مرد یکی است و استقلال را دوست دارم و دلم می خواهد در این باشگاه بمانم.

۱۳۹۱/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...