نسخه چاپی

شمال كشور همچنان بارانی است

سازمان هواشناسی اعلام كرد: براساس نقشه های پیش یابی طی روز جاری به تدریج با تقویت جریان های شمالی، ضمن كاهش دما در نوار شمالی كشور، بارش در استان های اردبیل، گیلان و مازندران ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی تصریح کرده که از روز سه شنبه این هفته بارش ها در سواحل دریای خزر تشدید شده و گستره بارش ها به استان های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و دامنه های رشته کوه البرز نیز کشیده خواهد شد.

در سواحل دریای خزر بارش بار دیگر از روز چهارشنبه این هفته آغاز می شود و شدت بارش در این روز در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود و دریای خزر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج پیش بینی می شود.

همچنین روز چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود و طی سه روز آینده در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق قابل پیش بینی است و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استانهای ایلام، خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 28 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 12 درصد، سرعت وزش باد 32 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران بین 15 تا 26 درجه پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران را فردا (سه شنبه)بین 15 تا 26 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش بادشدید خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز چهارشنبه این هفته نیز بین 14 تا 23 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران در این روز قسمتی ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

۱۳۹۳/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...