نسخه چاپی

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با نما:

99 درصد از اصولگرایان متحد و همدل هستند

عکس خبري -99 درصد از اصولگرايان متحد و همدل هستند

حجه الاسلام حسین ابراهیمی گفت:99 درصد از اصولگرایان باهم همدل هستند و مشكلی نیست اما یك در صد باقی مانده در همین جلساتی كه بزرگان تشریف می آورند و سخن می گویند ، شامل آثار وبركات بزرگان نتیجه این است كه موجب انسجام و همكاری بیشتر شود .

حجه الاسلام حسین ابراهیمی عضو فعال جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با همایش همگرایی اصولگرایان گفت:این جلسات با حفظ مواضع اصولگرایان که تعداد آنها زیاد است در راستای همگرایی اصولگرایان برگزار می شود . در یک حرکت کلی ، این جلسات با هم حرکت کردن اصولگرایان را تعقیب می کند .

وی افزود: به خاطر رسیدن به این هدف و خواسته جلسات مختلفی تشکیل شده است. در همین راستا در چند ماه اخیر از آیات عظام، آیت الله نوری همدانی ، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله جنتی دعوت به عمل آمد که سخنانی را این بزرگان ایراد فرمودند.

حجه الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: بنا بر همین اراده و خط مشی که جلسه همگرایی دارد، از حضرت آیت الله مصباح یزدی دعوت شده است که امید است با تشریف فرمایی ایشان این مهم تحقق یابد. در این جلسه که از تمام دوستان اصولگرایان دعوت شده است و تلاش می شود که نمایندگان تمام جریانات اصولگرایی حضور داشته باشند . پیش بینی ما این است که این جلسه ، جلسه خوبی خواهد بود و افرادی زیادی شرکت خواهند کرد .

وی خاطر نشان کرد: بنده تصور می کنم اصولگرایان درتجربه ای که داشتند ، در اصل همگرایی و ائتلاف را قبول دارند. اما نمی شود گفت که جمعی با این گستردگی با یکدیگراختلاف نظر نداشته باشند . اصولگرایان در شورای شهر با یک حرکت هماهنگی که به نمایش گذاشتند و هیات رییسه این شورا را انتخاب کردند ؛ معتقدم که در جریانات بزرگ و ملی هم نیاز است که این همگرایی را داشته باشند و در کنار هم باشند و در مسایل انتخابات چه مجلس و چه خبرگان و ... همدل باشند .

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: طبیعی است که هنگامی که باهم حرکت کنیم ، نقش اصولگرایان برجسته تر و اثر آنها نمایان تر می شود و توفیقات شان زیادتر می شود . لذا امید است این حرکتی که شروع شده است آثاری خوبی داشته باشد و حضور حضرت آیت الله مصباح یزدی در همین راستا یاری دهنده باشد که افرادی که در جلسات حضور ندارند ، حضور یابند یک و حرکت هماهنگی بین اصولگرایان تحقق پیدا کند .

وی تاکید کرد : این جلسه همگرایی و مشورتی جلسه انتخاباتی نیست، تا کنون هم بحث انتخابات در این جلسه مطرح نبوده ، بلکه جلسه ای جهت همگرایی بیشتر و برای هم افزایی و هم اندیشی و حرکتی رو به جلوی همه اصولگرایان در راستای نظرات مام معظم رهبری و اندیشه های حضرت امام (رضوان الله) بوده و پیگیری ها صورت می گیرد . البته 99 درصد از اصولگرایان باهم همدل هستند و مشکلی نیست اما یک در صد باقی مانده در همین جلساتی که بزرگان تشریف می آورند و سخن می گویند ، شامل آثار وبرکات بزرگان نتیجه این است که موجب انسجام و همکاری بیشتر شود .

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیماری حضرت آیت الله مهدوی کنی و آرزوی سلامتی و بهبودی ایشان اظهار داشت: آیت الله مهدوی کنی یکی از برکات جمع و محفل اصولگرایی بودند و هستند . ایشان در اداره و مدیریت جامعه روحانیت به گونه ای برخورد کردند که جامعه روحانیت متکی بر شخص نیست ، و همیشه در جلسات به دنبال آرا اعضا بودند و هرچه اکثریت تصویب می کردند ایشان می پذیرفتند. لذا بیماری ایشان که موجب تاثز و تالم است و نبود ایشان بسیار ناراحت کننده ، اما جریان روحانیت در راستای هدایت و تدابیر خود ایشان قایل به شخص نیست و کماکان به فعالیت خودش ادامه می دهد . حضرت آیت موحدی کرمانی که شخصیت برجسته و قابل قبولی هستند تا کنون و حتی در زمان حضور حضرت آیت الله مهدوی گاهی ایان جلسه را به عنوان قائم مقام جلسه را اداره می فرمودند .و اکنون جامعه روحانیت به عنوان تشکیلات جامعه روحانیت خلایی ندارد. ناگفته نماند که وجود آیت الله وجود ویژه ای است که همگان به آن واقفند .

وی یاد آور شد : وجود مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی (رضوان الله علیه ) نیز از شخصیتهایی بود که آثار وجودیشان در همه جا مشهود بود . سوابق ، عملکرد ، برنامه ریزی ، دلسوزی و ولایت مداری ایشان همه و همه دارای آثار و برکاتی بود که ما در این نشستها از آن محروم شده ایم . اما معتقدیم که پیروان خط و امام و رهبری نیز راه ایشان را ادامه خواهند دادو مشکلی در این زمینه نیست.

۱۳۹۳/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...