نسخه چاپی

فتح‌الله زاده: استقلال كهكشانی‌تر می‌بندیم/ اسم رحمتی و جباری در لیست قلعه‌نویی وجود دارد

عکس خبري -فتح‌الله زاده: استقلال كهكشاني‌تر مي‌بنديم/ اسم رحمتي و جباري در ليست قلعه‌نويي وجود دارد

مدیرعامل استقلال كه با استعفایش مخالفت شد و در استقلال ماند، گفت كه از امشب كارش را برای جذب بازیكنان مدنظر امیر قلعه‌نوعی آغاز می‌كند.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو باايسنا، درباره جلسه امروزش با رسولي‌نژاد و قلعه‌نوعي، اظهار كرد: با اينكه دوستان هيات مديره لطف داشتند و مرا ابقا كردند، من به خاطر اينكه دست آنها باز باشد و بتوانند راحت‌تر تصميم بگيرند، استعفا دادم و اين مساله مورد مخالفت شديد رييس هيات مديره استقلال قرار گرفت. ضمن اينكه براي عقب نماندن استقلال در كورس نقل و انتقالات بايد از همين امشب كار را آغاز كنيم و هواداران مطمئن باشند كه با دوستان تيم قدرتمندي را خواهيم بست.

فتح‌الله‌زاده در ادامه گفت: براي اينكه هيچ مشكلي بين ما وجود ندارد و هرچيزي كه بود امروز مرتفع شد و همه يكدل و همدل براي سربلندي استقلال و حضوري قدرتمند در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان تلاش مي‌كنيم. ضمن اينكه از هواداراني كه در اين مدت مقابل باشگاه مي‌آمدند و تشويق مي‌كردند تشكر مي‌كنم.

مديرعامل استقلال ادامه داد: انشاءالله از امشب كار را براي گرفتن بازيكنان شروع خواهيم كرد و فردا صبح خبرهاي خوشي را براي هواداران خواهيم داشت. اگر خدا بخواهد، تيمي كهكشاني‌تر را تقديم هواداران استقلال مي‌كنيم.

فتح‌الله‌زاده با تشكر از همكاران فصل گذشته تيم فوتبال استقلال گفت: لازم است در اينجا از كادرفني، پرويز مظلومي و بهتاش فريباي عزيز، ترابپور، حجازي،‌ مولايي، پزشكان تيم و... تشكر ويژه‌اي داشته باشم كه زحمت زيادي كشيدند و من شرمنده آنها هستم كه نتوانستم از لحاظ مالي آنچنان خوب انتظاراتشان را برآورده كنم. مطمئنا تمام مطالباتشان را تا ريال آخر پرداخت خواهيم كرد. از هواداران و بازيكنان تيم و خسرو حيدري عزيز هم تشكر مي‌كنم و امسال هم در خدمت خسروي حيدري عزيز هستيم.

مديرعامل باشگاه استقلال اظهار كرد: دنبال بازيكناني هستيم كه هواداران آنها را دوست دارند.

او همچنين درباره شايعه رفتن جباري و رحمتي هم به خاطر مشكل با قلعه‌نوعي گفت: قلعه‌نوعي دو ليست 10 نفره داده است و در ليست اول اسم رحمتي و جباري هم وجود دارد، همانطور كه خود قلعه‌نوعي هم گفته است براي تسويه‌حساب شخصي به استقلال نيامده و استقلال متعلق به همه هواداران است و ما سربازان آنها هستيم و كسي براي نظرات شخصي خودش كار نمي‌كند.

۱۳۹۱/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...