نسخه چاپی

خلیلیان به جای غضنفری به مجلس می آید

عکس خبري -خليليان به جاي غضنفري به مجلس مي آيد

قرار بود امروز غضنفری درباره واگذاری های اصل 44 قانون اساسی به نمایندگان مجلس نهم توضیح دهد اما دیروز او به چین رفت و امروز خلیلیان به مجلس می آید تا درباره مسائل كشاورزی به نمایندگان توضیح دهد.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر ، بررسی مسائل بخش کشاورزی در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
بر اساس اطلاعیه ای که روز گذشته در تابلوی راهروی مجلس نصب شده بود، قرار بود امروز مسائل مربوط به واگذاری ها در اجرای اصل 44 قانون اساسی با حضور مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی بررسی شود که هر دو نفر دیروز همراه رئیس جمهور سفر کردند.
البته قرار است حمیدرضا فولادگر رئیس کمیته ویژه پیگیری و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی امروز گزارشی در صحن علنی ارائه کند.
علاوه بر این موضوع اقتصادی، قرار است غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون طرح تحول اقتصادی درباره اجرای این طرح و کارهای صورت گرفته در مجلس هشتم توضیح دهد.
خلیلیان نیز جور غضنفری و بهمنی را می کشد و مسائل کشاورزی را با نمایندگان در میان می گذارد.
علاوه بر این دستور کارها مجلس امروز گزارش تعداد دیگری از شعب درباره نمایندگانی که هنوز اعتبارنامه آنها تأیید نشده است را استماع خواهد کرد.
قرار است محمد حسن ابوترابی فرد معاون قوانین مجلس شورای اسلامی نیز گزارشی از عملکرد این معاونت در دوره مجلس هشتم ارائه کند.

۱۳۹۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...