نسخه چاپی

رحمتی: سیدم و حقم را می‌گیرم

دروازه بان پیكان پس از اطمینان از عدم حضورش در اردوی پرتغال تیم ملی گفت: «هیچ مشكلی با كی‌روش ندارم.»

به گزارش نما به نقل از جام، در پایان بازی پیکان و شکست یک بر صفر برابر صبای قم در رختکن پیکان در ورزشگاه دستگردی همه از شکست ناراحت بودند.

اما مهدی رحمتی شرایط دیگری داشت و به نوعی از اینکه نامش در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی اعلام شد، اما نه پاسپورتش را خواستند نه برایش ویزا گرفتند، ناراحت‌تر از بقیه به نظر می‌رسید.

وقتی پیکانی‌ها به سراغ مهدی رفتند تا به نوعی بابت این رفتار فدراسیونی‌ها از او دلجویی کنند او در این باره و در حالی که مشغول تعویض لباس‌هایش بود دو جمله را به زبان آورد.



شنیده‌ها حاکی از این است که هم تیمی‌های مهدی در این باره گفته‌اند او به جد تاکید می‌کرد که هیچ اختلاف نظری با سرمربی تیم‌ملی ندارد: «هیچ مشکلی با کی‌روش ندارم.»



پیکانی‌ها می‌گفتند در ادامه این جمله رحمتی به "سید" بودن و اعتقاداتش اشاره کرده: «من سیدم و حقم را از کس دیگری خواهم گرفت.»



این جملات در حالی از سوی رحمتی عنوان شده که او هیچ مصاحبه‌ای با خبرنگاران در این ارتباط نداشته و فقط این دو نکته را درباره تیم‌ملی در رختکن دستگردی به هم‌تیمی‌هایش گفته است.



به نظر می‌رسد او هنوز امیدش برای همراهی تیم‌ملی در جام‌ ملت‌های آسیا را از دست نداده و منتظر برپایی اردوی بعدی تیم‌ملی است.

۱۳۹۳/۷/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...